Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om er?


Ämnesstartare

Föll för denna trend igen. Kommer inte att skriva vidrigheter men heller inte ljuga.


   
Citera
Ämnesstartare

ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill


   
SvaraCitera
mynona

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjosan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki skriv. Tror att det finns lite ris faktiskt, och sen lite ros.


   
SvaraCitera

Åh Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gaffel faffel taffel toffel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:
Gaffel faffel taffel toffel

Du är sällan här numera och det är lite synd eftersom jag minns dig som trevlig.
Du får en 3a pga vet ingenting om dig

Miceparade:
Åh Rodnar

Minns en rolig bröstdiskussion vi hade back in the days när tiny var rolig, men det kanske du inte gör.
Du är vettig och har bra jämställdhetsåsikter.
Du får en 7a

nubbie:
Oki skriv. Tror att det finns lite ris faktiskt, och sen lite ros.

Ibland har du varit lite "näsan i vädret" tycker jag, men det har förbättrats. Du har sunda kroppsideal och verkar ha bra koll på hundar, vilket jag tycker är skitbra.
Du får en 6a

Nachac:
Tjosan.

Jag kan ofta se glimten i ögat bakom den påstådda sliskigheten och vore du en kvinna skulle du ses på ett helt annat vis.
Jag minns t ex en sliskig trådstart om André och flera "Sötandré" som ingen kommenterat trots att jag ibland försökt provocera fram en reaktion likhet med vad du skulle fått, men nej. Det tycker jag är rätt intressant. Och synd.
Du har bra jämställdhetsåsikter men jag har för mig att våra åsikter annars kan gå isär ganska mycket.
Du får en 5,9a.

HHHHNjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjbu
''''''''''''''''
mvh stella

Volvo4life:
Kör! Glad

Jag vet inte så mycket om dig faktiskt, mer att du gillar Volvos och gjorde den berömda patrictråden.
 Jag har aldrig sett dig vara elak mot någon och det är bra.
Du får en 3,9a pga vet inget om dig.

amsi:
ja!

Du är på ett sätt en typisk tonåring men på ett annat sätt en vettig vuxen med bra värderingar.
Du får en 6,5a.

mynona:
Tumme uppDu orkar föra diskussioner med människor som jag orkar skriva högst ett par tre inlägg till. Det beundrar jag.
Du får en 7a.

Fingerprints:
jag vill

Du är de flesta av mina bra sidor personifierade (det lät väldigt ego men jag hoppas att du förstår vad jag menar)
Skulle jättegärna ses någon gång.
Du får en 8,5a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Du är sällan här numera och det är lite synd eftersom jag minns dig som trevlig.
Du får en 3a pga vet ingenting om dig

Försöker vara mera regelbundet aktiv nu, så du kanske bildar dig en lite mer detaljerad bild snartGlad
Väldigt kort info: Är en stor grabb på ca 105kg från Stockholm som tränar på gym mycket och som oftast föredrar natur framför storstadsmiljö.


   
SvaraCitera

isola: Minns en rolig bröstdiskussion vi hade back in the days när tiny var rolig, men det kanske du inte gör.

Minns detta Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gav rätt låga poäng till alla ser jag nu, men jag gillar er det vet ni väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Jag kan ofta se glimten i ögat bakom den påstådda sliskigheten och vore du en kvinna skulle du ses på ett helt annat vis.

Många människor tycks dessutom vara senila då långtidsminnet är intakt, men korttidsminnet är det lite sisådär med. Detta med tanke på att jag nuförtiden med få undantag knappt ägnar mig åt något som liknar raggeri alls.


   
SvaraCitera
mynona

isola: Du orkar föra diskussioner med människor som jag orkar skriva högst ett par tre inlägg till. Det beundrar jag.
Du får en 7a.

Det var inte mycket. Jag trodde jag skulle få högre betyg! Men tack. 


   
SvaraCitera