Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker jag om er? (mm föll för grupptrycket igen)


Ämnesstartare

Alriiight spotta ut dä!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag gillar dig! Du verkar så lugn och ha bra åsikter trots din ringa ålder. Kan dock inte låta bli att undra vad du ser i herrr mörknäs men det kanske bara är jag som missat någonting andra sett.

Tack. Du skulle bara veta. Trodde inte att det skilde sig så mycket i vår ålder, hur gammal tror du att jag är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
bedömdbedömbedöm

Du verkar lugn och resonlig. Någon som inte skriker och bråkar i onödan utan vill reda upp saker och ting på ett sansat sätt över en kopp te och får andra att inse att de kan lösa saker utan blodspillan. Mkt bra anser jag! Har inte pratat med dig trots att du nog varit medlem lika länge som jag men jag antar att du får bli  "godkänd" eftersom du fått bli times käraste!

mpt:hv:
skriv om mig 

du får krossa 

om du kan men du kan inte hahahahahah

Lugn i båten va, jag är så snäll snäll att jag inte ens ska försöka.

Vi har verkligen haft våra duster och jag tror att vi båda fått ut någonting av dem, på ett eller annat dysfunktionellt  vis. Därmed inte sagt att jag vill ha dem tillbaka pga vi kan båda bete oss bättre.

FruLiten:
mm va tycker du 

Du har ums coolaste tatueringssamling på din (avundsvärda) kropp, har flera ggr fått mig att tycka att du är vettig och klok och antagligen överbevisat folk som trott att du är en dum blondin med klotter på flera ggr om. Skulle gärna träffa dig och rita på tatueringar! Fast jag kan inte rita. Och inte röka så det får du inte göra när jag är med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:

Tack. Du skulle bara veta. Trodde inte att det skilde sig så mycket i vår ålder, hur gammal tror du att jag är?

Jag skulle gissa på 19-20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har bra åsikter och känner ej att du behöver uppfylla ngt tramsigt machoideal. Det tycker jag är bra. Det är mindre bra när du bara skriver hej på fb och sedan ignorerar en när man svarar dockArg
Det vore kul att träffa dig och Penja (och Badja)någon gång !

Du är stundtals ganska lillgammal och verkar ha väldiga krav på dig själv. Var försiktig och försök slappna av, du behöver inte anstränga dig så hårt!

Du är sådär sötunderlig att man bara både vill ruska om dig och "aww"-a dig.  Vet inte om det är ngt du gör medvetet eller inte.

Du verkar rätt tjurig på um men förhoppningsvis är du inte det irl. Du är trevlig ibland dock.

Du kan ge bra råd men du följer dem aldrig själv utan är en av våra mest självömkande och uppmärksamhetssökande medlemmar in da umfamily. Ibland verkar det dock som om du har självdistans och driver lite med dig själv och det är en mkt bra grej.

Våra åsikter går isär när det gäller jämlikhet och humanitet för djur men du verkar ha en snygg kropp och i övrigt vara rätt trevlig.

hehe tack!! ja ja försöker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snor:
Alriiight spotta ut dä!

Jag var lite nervös för att träffa dig minns jag, tänk om du inte skulle vara så trevlig som du verkade, men det var du. Minns det som en jättebra kväll jag gärna gör om någon gång! Är fortfarande så irriterad över att vi i princip bodde grannar så länge utan att känna till varandra! Blir ibland lite putt när du verkar ranka Bell över mig men så äre. Vill också peta in att du inte ska vara orolig för mig pga klarar mig alltid oki.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet du ens vem jag är? :l

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Give me attention


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
ah, vad?

missade dig verkar det som!

vi verkar vara väldigt olika med allt vad det innebär men jag tycker att du är rätt trevlig och skulle pratat med dig om vi setts på stan. om jag känt igen dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag skulle gissa på 19-20

Aha, nästan. Ett par år till bara. Är du runt 25 eller minns jag fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag var lite nervös för att träffa dig minns jag, tänk om du inte skulle vara så trevlig som du verkade, men det var du. Minns det som en jättebra kväll jag gärna gör om någon gång! Är fortfarande så irriterad över att vi i princip bodde grannar så länge utan att känna till varandra! Blir ibland lite putt när du verkar ranka Bell över mig men så äre. Vill också peta in att du inte ska vara orolig för mig pga klarar mig alltid oki.

Jag vill också väldigt gärna göra om det! Det vet du. Du måste säga till om du är i närheten av mig i sommar och du måste försöka komma dit pga vill träffaaaas. Rodnar Vill inte behöva vara orolig för dig men är väl en instinkt jag har. Tänker på dig ofta i alla fall och hoppas du vet att om det känns jobbigt så kan du alltid prata med mig. PUSS! Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Kör i vind! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Skriv gärna! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:
Vet du ens vem jag är? :l 

Njää.. jag tror inte att jag fått någon bild av dig alls. Har du haft en annan användare?

Fingerprints:
Give me attention

Du verkar lugnare i skrift än vad du är irl. Tycker jag. Du var väldigt sprallig när vi sågs och först tänkte jag ånej vi klickar inte alls men sedan släppte det och vi hade jättetrevligt och jag ville hänga med dig hela dagen.
Vi delar de flesta åsikter och jag är sååååååååååååååååååååå imponerad av dig som vågade åka iväg helt ensam till Namibia och arbeta med djurvård, som är så viktigt. Du är så bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera