Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker killar om celluiter ?


Ämnesstartare

Hej, jag är en tjej som ofta får komplimanger för mitt utseende, och min kropp.
Är en kort tjej med platt mage, stora bröst, "normal" tränade ben och en riktigt stor röv som ger mig ännu mer uppmärksamhet. Med kläder på ser den perfekt ut, och min kille älskar den.
Men i trosor eller utan ser man så j*vla ful den är, en massa celluiter på låren och hela rumpan.:(
Första gången han såg mig utan byxor såg han typ besviken ut..
Så jag undrar, vad tycker ni killar om celluiter ?


   
Citera

killar gillar =)


   
SvaraCitera

fedt sexi [crazy]


   
SvaraCitera

finns betydligt viktigare saker att tycka illa om.


   
SvaraCitera

alla människor har skavanker och om d är så snygg som du säger kan du ju tänka att det skulle kunna va mkt värre


   
SvaraCitera

alla stjärtar på underklädesreklamerna ljuger


   
SvaraCitera

Tycker faktiskt synd om personer som lägger stor vikt vid såna saker. after all är det helt naturligt och något alla kommer att få för eller senare


   
SvaraCitera

90% av tjejer kommer att få det vid typ 20 år. Inget farligt att ha det fysiskt, mer ett estetisk problem. Minns inte källan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 15, och har celluiter som f*n.
känner mig som en gammal tant och skämms nu som fan över min röv haha..


   
SvaraCitera

heylittlesunshine:

skämms nu som fan över min röv haha..

det är bra, skämms kvinna! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

det är bra, skämms kvinna!

och det gör jag haha.
vad ska man göra åt det då ?


   
SvaraCitera

heylittlesunshine:

vad ska man göra åt det då ?

Celluliter är att underhudsfettet klumpar ihop sig. Det finns inte så mycket du kan göra åt det för att försvinna helt. Har du fetma så är de troligen synligare. Träna, drick inte alkohol, drick mycket vatten, ät väl: sådant som får din kropp att må bättre, kan ju reducera uppkomsten och möjligtvis minska det nuvarande.

Mitt tips är att lära dig acceptera hur det ser ut istället för att köpa massa dyra cremér som ändå kanske inte funkar. Låter ju som att du har en annars slammin' kropp och din kille verkar något douchig som blir besviken av naturlighet.


   
SvaraCitera

heylittlesunshine:

vad ska man göra åt det då ?

be din kille om massage. han har säkert inget emot det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

be din kille om massage. han har säkert inget emot det

men det känns ju skämmigt och fråga om han vill massera in en celluitig röv ahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

genus: Träna, drick inte alkohol, drick mycket vatten, ät väl: sådant som får din kropp att må bättre, kan ju reducera uppkomsten och möjligtvis minska det nuvarande.

det är bull shit, lura henne inte

haha vad hjälper då haha 😛


   
SvaraCitera