Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker killar om celluiter ?


heylittlesunshine:

men det känns ju skämmigt och fråga om han vill massera in en celluitig röv ahaha

tror inte han har något emot att klämma lite på din rumpa. "hey babe, en massage kanske? [wink] du kan få klämma lite extra om du vill [crazy]" etc


   
SvaraCitera

genus:

Alltid propagera för ett nyttigt liv!! alltid!

äh

heylittlesunshine:

haha vad hjälper då haha 😛

det finns inget som hjälper.
du får lära dig leva med dem.


   
SvaraCitera

Sluta tramsa i tråden


   
SvaraCitera

yes sir


   
SvaraCitera
Exner

Djupmassage kan få kroppen att bli av med en del av dem, men mer eller mindre ofrånkomligt.


   
SvaraCitera

Asså: ingen är perfekt.

Nu har jag visserligen aldrig sett celluliter IRL så jag vet inte, men jag har garanterat skavanker med min kropp jag inte tycker om. Det är saker som går i perioder.

Det kan vara behåring på kroppen ibland. Ibland är det näsan som spökar. Någon annan gång kan det vara att jag är smal (och således inte äger någon bubble-butt) and so forth! Ofta är det tänderna. Är man med någon (i förhållande eller i sex) ska man ha så mycket jämbördes respekt att man inte bryr sig om skavankerna utan ser varandra för vilka de är.

Till exempel har jag "träffat" (i brist på bättre ord) killar som känner sig ha skavanker. Ibland pratar de om dem. Då noterar jag dem, accepterar dem och bryr mig inte om dem. När de inte pratar om dem kan jag, om de är tydliga, notera dem (men inte alltid), acceptera dem och nästan bli glad: jag menar, ingen är ju perfekt och jag känner mig tryggare med en normal partner än med en modellperfekt en liksom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det verkar precis som att killar bli besvikna när jag är utan byxor, för med byxor är min röv helt perfekt typ haha


   
SvaraCitera

gulligt


   
SvaraCitera

Bajwa:

Minns inte källan.

behövs nog ingen källa på att celluliter är ofarliga


   
SvaraCitera

isola:

behövs nog ingen källa på att celluliter är ofarliga

Tänkte mer på 90%


   
SvaraCitera

Orka bry sig? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

gulligt

och vad är det som är gulligt haha ?


   
SvaraCitera

heylittlesunshine:

och vad är det som är gulligt haha ?

svårt, jobbigt och äckligt att förklara men det är sant.


   
SvaraCitera

Spelar det någon roll? Det är inte som att du kan göra särskilt mycket åt det och med tanke på att din pojkvän väljer att vara din pojkvän så bryr han sig uppenbarligen inte nog mycket för att det ska göra någon stor skillnad.


   
SvaraCitera
blum
 blum

var glad över att resten av din kropp är skitsnygg istället 🙂 min rumpa är ful varesig jag har byxor på eller inte, sånt är livet.


   
SvaraCitera