Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Mysia om dig?


Ämnesstartare

Hah. Blev sugen på att göra detta igen. Varsågoda och skriv så ger jag er en beskrivning av hur jag uppfattar er! Ska vara ärlig med eventuella "brister" osv, men ni vet ju hur jag är - jag ser väldigt mycket positivt i de allra flesta på både gott och ont, så förvänta er inga hårda sågningar. 


   
Citera
Ämnesstartare

Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

??                           


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

This could be amusing.


   
SvaraCitera

shoot!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge mig alla rosor du bara kan Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:
Party

Hejsan! Jag tycker du är trevlig och verkar vara en vettig snubbe. Roligt också att vi har en gemensam vän IRL, inte för att vi är "vänner" men ja... Bekant kanske man ska säga, heh. Hur som helst. Du är verkligen "björnig" både till din personlighet och utseende, hah. Du ser liksom gosig och snäll ut, och tycker det passar in på din personlighet. Känner dig inte så jättebra och har inte träffat dig heller, så kan inte ge dig nån mer utförlig beskrivning. Men har fått ett gott intryck av dig i alla fall. 🙂 

Zodd: ??

Åh, jag vet inte så mycket om dig tyvärr. Har inte fått något starkt intryck av dig. :/ Du har i alla fall inte visat dig vara dum i huvudet eller så ännu så det kan jag ge dig cred för, haha. :$ (förlåt! jag vill skriva nåt men vi får helt enkelt försöka prata lite mer så kanske du får en mer mättande bedömning!). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, kör bah´Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysia: Du har i alla fall inte visat dig vara dum i huvudet eller så ännu

Alltid något. Glad


   
SvaraCitera
mynona

Jag skämmer bort mig själv genom att skriva i denna tråd. Jag behöver få höra något positivt just nu 😉

Nej men: ös på med alla negativa saker du kan tänka dig också, fast du aldrig gjort det förut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill.


   
SvaraCitera

jafdfdsfsdfsdfs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: This could be amusing.

Du uttrycker dig väldigt bra både i tal och skrift (mvh din svensklärare) vilket ger ett intellektuellt och intelligent intryck. Det är alltid positivt med människor som är vältaliga och sådär, jag uppskattar i alla fall sånt väldigt mycket. Tyvärr tycker jag dock att du kan vara ganska besserwissig ibland. Även ganska påträngande, du är ganska ofta på de tjusiga um-bruttorna och rättså intensiv överlag, har jag uppfattat det som.

honolulu:
shoot!

Du är charmig och rolig, du får många i din omgivning att skratta och ha kul! Du är också smart och har en del bra att säga om det mesta. Uppfattar dig som en stark, självständig kvinna som vet vad hon vill. Negativt kan väl vara att du ibland kan uppfattas som envis och dryg, även om jag inte tror du egentligen menar det. Verkar som du har/har haft det ganska tufft emellanåt och det är tråkigt, men tror även att om nån kan överleva sånt så är det ju du. Så you go girl! 

nubbie:
Ge mig alla rosor du bara kan Skadeglädje

Nubbiibibibibiib! Åh hur ska jag börja detta nurå? Alltid tyckt att ett ord som passar dig utmärkt är gullig. Du är verkligen gullig och allt vad det innebär - både på utsidan och insidan. En söt, charmig, busig liten flicksnärta som alltid gör mig glad och sprallig. Vill verkligen umgås med dig oftare nu när jag flyttar tillbaka och leka med dina hundar och bygga korthus med din mor (ahahaha <3). Har faktiskt inget negativt att säga om dig. Tycker om dig. Och jag hoppas att du tycker om mig med. :$ 

S3ON:
Glad

Tjena S3ON! Du och jag har ju alltid kommit överens, vill jag i alla fall tro. Tycker du är snäll och vill väl. Tråkigt att du inte alltid kommer överens med andra på forumet, vilket nog skulle vara det jag uppfattar som negativt med dig. Vet inte riktigt vad det beror på, har inte hängt med i era dispyter, men hoppas och tror att det kan lösas. I allmänhet diggar jag dig, men känner dig inte tillräckligt för att kunna ge dig en ordentlig bedömning. Kom så hänger vi i Sthlm den 15 så kanske jag kan säga lite mer om dig?


   
SvaraCitera