Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Mysia om dig?


Ämnesstartare

Mysia: Kom så hänger vi i Sthlm den 15 så kanske jag kan säga lite mer om dig?

Jag har tyvärr inte råd med fler resor på ett tag, tanto-träffen i lördags mjölkade hela kassan.. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:
Okej, kör bah´Glad

Jag tycker i allmänhet att du verkar vara en fin snubbe. Gillar VERKLIGEN dina hundbilder på Facebook och tycker du är asball som tog körkort (inspirerade mig lite till att själv ta det i sommar, faktiskt!). Du känns som en genomsnäll person. Det negativa kan vara att vissa bilder på dig är fett jävla creepy (jag menar främst de som är sönderredigerade så du typ ser ut som ett monster Gråter) vilket skrämmer mig lite, sedan även att du verkar digga SD vilket jag inte riktigt uppskattar. 

mynona:
Jag skämmer bort mig själv genom att skriva i denna tråd. Jag behöver få höra något positivt just nu 😉

Nej men: ös på med alla negativa saker du kan tänka dig också, fast du aldrig gjort det förut!

Hahaha! Åh, Mynona! Jag tycker att du är en kvinnlig version av Nachac, fast minus det negativa och plus mer positiva saker. Du har liksom den där intellektuella, intelligenta utstrålningen som få personer har och du kan verkligen ta fram rätt ord för rätt tillfälle för att få fram precis det du vill säga på ett så pedagogiskt, tydligt och informativt sätt som möjligt. Du kan liksom såga en människa utan att personen känner sig sågad. Förstår du? Beundrar att du alltid är så bra i diskussioner - både på att lyssna, ta till sig det motståndaren säger och att ge svar på tal liksom. Enda negativa, för nu skulle jag ju verkligen kämpa med att hitta något, är att du varit anonym så länge på UM och ej kommit på träffar vilket jag finner jättejättejättetråkigt. Vill gärna träffa dig ju. 

Fingerprints:
Jag vill.

Hej Fingerprints! Tycker du är söt som fan. Gillar din blogg, läser den rätt ofta. Gillar även din nya frisyr den passar dig så braaa! Tycker du verkar vara en rolig tjej att festa med. Och det kommer från någon som avskyr att "festa", haha. 😀 Vill liksom gå ut och partaja med dig! Du känns avslappnad, cool, rolig och social vilket i princip är det bästa receptet på en partypingla. Känner dig inte tillräckligt bra för att komma på nåt negativt faktiskt. Känns som du är en lätt person att umgås med och vara nära, även för personer som kanske inte trivs så bra i nytt sällskap. Ser fram emot att ses och hänga med just dig den 15e! 😀

tevepro:
jafdfdsfsdfsdfs

Mio min Mio! Du är snäll, omtänksam och du känns som en sån som ser alla. Till och med lilla Sonia. Du vill väl och du har ett stort, gott hjärta. Du känns även som någon man kan anförtro sig till, jag vet inte varför men jag känner liksom att jag kan lita på dig. Vi har ju tyvärr inte umgåtts särskilt mycket alls (ahhaha) men vi har ju pratat en del och gillar dig. Hoppas verkligen vi kan ses mer i sommar, vill snacka med dig! 🙂 Enda negativa är väl kanske att du helt enkelt inte pratade med mig så mycket senast. Kan ha att göra med att du kanske är lite blyg IRL? Vet inte, fick det intrycket senast iaf. Det är ju inte så positivt pga vill snacka med dig!

iddqd:
Ja.

Vet inte varför, men på senare tid har jag börjat känna att du är en som storebror för mig. Hahaha. :$ Du känns som en sån där vis, stark karl som man kan lära sig mycket av. Du lär mig t ex att vara mer tolerant mot människor, du utmanar mig (rejält Gråter) på Wordfeud osv. Du känns som någon som jag skulle få ut mycket av att hänga med, överlag. Bortom allt trams. Negativt är väl att jag fått intrycket av att vi inte riktigt är heeelt ense vad gäller politik, men men - allt kan ju inte sitta, liksom. Överlag är du en skön snubbe och jag kan nog stå ut med att inte ha politiska diskussioner med dig. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge mig ord!


   
SvaraCitera

Mysia: Du är charmig och rolig, du får många i din omgivning att skratta och ha kul! Du är också smart och har en del bra att säga om det mesta. Uppfattar dig som en stark, självständig kvinna som vet vad hon vill. Negativt kan väl vara att du ibland kan uppfattas som envis och dryg, även om jag inte tror du egentligen menar det. Verkar som du har/har haft det ganska tufft emellanåt och det är tråkigt, men tror även att om nån kan överleva sånt så är det ju du. Så you go girl! 

tackarrr och tack för ditt utförliga svar!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
ge mig ord!

Hey gurl! Tycker du är helt enastående vacker. Skulle gärna velat se ut som du. Och gjorde jag det skulle jag typ blitt världens lyckligaste, haha. Du är verkligen väldigt väldigt fin. Men ska sluta vara ytlig nu, haha. Gillar att du är så frispråkig och det känns som du säger det du tänker ba rakt ut poff liksom, och det är beundransvärt och coolt! Har inte märkt nåt negativt med dig. Kanske att du ibland verkar lite förvirrad rent emotionellt, men är inte vi alla det liksom? Är inte rättvist att säga att det är en negativ egenskap. Vet inte. 🙁 uhhh känner sån press på att säga negativa saker om folk men aahhhh vet inte


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Och moi!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:
Och moi!

Hey Frida! Tycker du är en glad, sprallig och härlig tjej. Gillar att du bjuder på dig själv och att du är så snäll mot alla. Verkligen hur snäll och gullig som helst! Du välkomnar liksom alla på nåt sätt. En skön person att vara omkring. Tycker du fotar och sjunger jättebra också! Enda negativa skulle kunna vara att jag fått intrycket av att du har lätt att försätta sig i dåliga situationer. Iaf på det du skriver i vissa dagbokstrådar, känns som du ofta ångrar dig vilket är tråkigt. :/ Men det skadar ju egentligen mest bara dig själv och förhoppningsvis kommer du bara bli starkare av det! Gillar dig jättemycket, tycker du är varm och go och gla. 🙂


   
SvaraCitera
mynona

Mysia: Hahaha! Åh, Mynona! Jag tycker att du är en kvinnlig version av Nachac, fast minus det negativa och plus mer positiva saker. Du har liksom den där intellektuella, intelligenta utstrålningen som få personer har och du kan verkligen ta fram rätt ord för rätt tillfälle för att få fram precis det du vill säga på ett så pedagogiskt, tydligt och informativt sätt som möjligt. Du kan liksom såga en människa utan att personen känner sig sågad. Förstår du? Beundrar att du alltid är så bra i diskussioner - både på att lyssna, ta till sig det motståndaren säger och att ge svar på tal liksom. Enda negativa, för nu skulle jag ju verkligen kämpa med att hitta något, är att du varit anonym så länge på UM och ej kommit på träffar vilket jag finner jättejättejättetråkigt. Vill gärna träffa dig ju.

Det tycks vanligt att säga att jag och Nachac är lika, och jag skulle någon gång vilja få en redogörelse för exakt vad det är som gör det, för det gör mig nyfiken! Om jag verkligen är sådan är jag tacksam, jag är alltid osäker på om jag gör mig förstådd, men det är väl det vanliga scenariot: de enda som kommenterar är de som har negativ kritik 😉 Ja, jag förstår detta med sågningen, men jag är tveksam om alla håller med om det. Men jag försöker att kritisera poängen/tanken/åsikten/konsekvensen snarare än personen, och jag hoppas att jag lyckas. Jag undrar om jag är bra i diskussioner. Jag har inte dåligt självförtroende, men eftersom jag själv bedömer mig vara på en mycket låg lägstanivå som går på sparlåga blir jag ändå förvånad då jag hör det. Du kan ju visa mod och ställa mig frågor i min frågetråd! Jag planerar faktiskt att gå på en träff i sommar: dvs, jag överväger det uppriktigt och är jag i Stockholm samtidigt som en träff kanske jag kommer att gå dit. Jag vill gärna träffa andra umare innan jag går på en träff, och jag vill gärna ha sällskap dit! 😉 Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MMM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok vad tycker du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysia: Vill liksom gå ut och partaja med dig

Amen vi får göra det då!!

Mysia: Ser fram emot att ses och hänga med just dig den 15e! 😀

Ser också jättemycket fram emot det Glad


   
SvaraCitera

Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det tycks vanligt att säga att jag och Nachac är lika, och jag skulle någon gång vilja få en redogörelse för exakt vad det är som gör det, för det gör mig nyfiken! Om jag verkligen är sådan är jag tacksam, jag är alltid osäker på om jag gör mig förstådd, men det är väl det vanliga scenariot: de enda som kommenterar är de som har negativ kritik 😉 Ja, jag förstår detta med sågningen, men jag är tveksam om alla håller med om det. Men jag försöker att kritisera poängen/tanken/åsikten/konsekvensen snarare än personen, och jag hoppas att jag lyckas. Jag undrar om jag är bra i diskussioner. Jag har inte dåligt självförtroende, men eftersom jag själv bedömer mig vara på en mycket låg lägstanivå som går på sparlåga blir jag ändå förvånad då jag hör det. Du kan ju visa mod och ställa mig frågor i min frågetråd! Jag planerar faktiskt att gå på en träff i sommar: dvs, jag överväger det uppriktigt och är jag i Stockholm samtidigt som en träff kanske jag kommer att gå dit. Jag vill gärna träffa andra umare innan jag går på en träff, och jag vill gärna ha sällskap dit! 😉 Tack!

Jag tror att de paralleller folk drar mellan dig och Nachac har främst med det där att göra - det där intellektuella. Det känns som både du och han är personer som är rent intellektuellt stimulerande. Det är i alla fall så i mitt fall, kan inte tala för någon annan. Och jag tycker att du är den bästa debattören här på UM! Beundrar både din förmåga att diskutera, argumentera, föra diskussioner vidare och framförallt ditt oändliga tålamod! Hoppas vi ses i sommar då. 😉 

isola:
MMM

Hej min kära! Jag tycker om dig så mycket. Känner verkligen att vi klickar, och det är sällan man känner så med folk man bara träffat en gång. Gillar ditt engagemang, din attityd, din värme och din allmänna omtänksamhet. Jag gillar dina åsikter, tycker du är sjukt vettig även om jag vet att asmånga här inte håller med dig (vafaaan fattar inte?? :S). Enda negativa är ju att du har en tendens att bestämma möten som du sedan inte dyker upp till. Vet dock vad det beror på och anklagar dig inte för det - hoppas bara att du kan komma bort från det spåret och börja hänga med mig snart! Vill så gärna det. :$ Puss på dig, gillar dig så mycket! <3

mrman:
Ok vad tycker du

Känner dig inte så bra, alls, så kan inte säga sådär jättemycket. Vet att du är väldigt kåt, vilket är kul, men samtidigt kan vara lite påfrestande och lite väl "in your face"-igt, liksom. Annars är du alltid glad, aldrig sett dig vara ledsen eller arg. Det är positivt. Enda negativa vore väl att du kanske bör tagga ner lite med sexsnacket och sådär, i övrigt är du skön. 🙂

Ganon:
Go.

Tycker du är trevlig och rolig i chatter och så, du känns som nån som är skön att hänga med. Däremot förstör dina SD-jargonger lite vilket gör att jag dessvärre blivit lite... Ja, vad ska man säga... "avtänd" är fel ord men du fattar. Tror du är skönare IRL än på nätet, vilket nog är en positiv grej.

Capture:
Party

Hejsan! Tycker du är typ gudomligt söt. Varje gång jag ser en bild på dig tänker jag att åh tänk om man var sådär söt! Återigen, ska försöka att inte vara ytlig (men är lite svårt när vi ej pratat så mycket du vet). Har hört en del om dig, min pojkvän är ju din pojkväns gamla BFF 😉 så känner ju till en del om dig (er) och så. Gillar dig överlag, tycker du är charmig och skön. Du verkar vettig, söt och tror faktiskt, utifrån det jag vet om dig, att vi skulle komma väldigt bra överens. Jag hoppas att vi kan ses någon gång och prata lite, för jag tror som sagt verkligen att vi är rätt kompatibla! 🙂 Kan ej komma på något negativt, känner dig inte tillräckligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysia:

Hej min kära! Jag tycker om dig så mycket. Känner verkligen att vi klickar, och det är sällan man känner så med folk man bara träffat en gång. Gillar ditt engagemang, din attityd, din värme och din allmänna omtänksamhet. Jag gillar dina åsikter, tycker du är sjukt vettig även om jag vet att asmånga här inte håller med dig (vafaaan fattar inte?? :S). Enda negativa är ju att du har en tendens att bestämma möten som du sedan inte dyker upp till. Vet dock vad det beror på och anklagar dig inte för det - hoppas bara att du kan komma bort från det spåret och börja hänga med mig snart! Vill så gärna det. :$ Puss på dig, gillar dig så mycket! <3

positivt. Enda negativa vore väl att du kanske bör tagga ner lite med sexsnacket och sådär, i övrigt är du skön. 🙂

Tycker du är trevlig och rolig i chatter och så, du känns som nån som är skön att hänga med. Däremot förstör dina SD-jargonger lite vilket gör att jag dessvärre blivit lite... Ja, vad ska man säga... "avtänd" är fel ord men du fattar. Tror du är skönare IRL än på nätet, vilket nog är en positiv grej.

Hejsan! Tycker du är typ gudomligt söt. Varje gång jag ser en bild på dig tänker jag att åh tänk om man var sådär söt! Återigen, ska försöka att inte vara ytlig (men är lite svårt när vi ej pratat så mycket du vet). Har hört en del om dig, min pojkvän är ju din pojkväns gamla BFF 😉 så känner ju till en del om dig (er) och så. Gillar dig överlag, tycker du är charmig och skön. Du verkar vettig, söt och tror faktiskt, utifrån det jag vet om dig, att vi skulle komma väldigt bra överens. Jag hoppas att vi kan ses någon gång och prata lite, för jag tror som sagt verkligen att vi är rätt kompatibla! 🙂 Kan ej komma på något negativt, känner dig inte tillräckligt. 

Åh gulle! <3<3 känner detsamma
(dock har det ju bara skett med umträffar så det tycker jag ej är så farligt, förstår ej grejen)


   
SvaraCitera