Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni????


Ämnesstartare

Hade en kille på gång för en vecka sen vi träffades o pratade jag gillade han och han verka gilla mig,sen brukade vi prata på msn, då jag kom att fråga han om han tyckte jag va störig
han sa nej utan de va hans abstinens besvär som gör att han e stressad o han hade ett missbruk som han inte ville prata om för ja frågade han 3 gånger om han kunde säga vad hans missbruk va. men då blev han arg och blockerade mig sen vänta jag i fem dagar på att få prata med han till slut fick jag nog och kallade honom för fitta
och då sa han direkt att jag förstört allt o att han inte vill ha med mig att göra att han kan inte förlåta mig för nu vet han vilken sorts person jag är o blah blah fast han inte ens känner mig. jag bad om förlåtelse men han vill inte.. fattar inte varför ska man ta så illa upp som han gör? jag menar de va han som blockerade mig. mår lite dåligt för vi hann inte ens att börja med nåt 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

sensensen:

attar inte varför ska man ta så illa upp som han gör?

Det behöver inte ens vara det? Han kanske bara tycker att du är dum i huvudet och inget han vill satsa på.

Prova att vara mindre dryg nästa gång, eh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skyll dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara så jävla störig så kanske du får ligga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sensensen:

han sa nej utan de va hans abstinens besvär som gör att han e stressad o han hade ett missbruk som han inte ville prata om för ja frågade han 3 gånger om han kunde säga vad hans missbruk va

sensensen:

jag kallade honom för fitta

är du 10 eller?

idiotjävel [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt att jag tog ut min ilska på dig [sad] är bara jävligt arg på nåt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vafan skulle jag gjort annars då de e int kul
att bli blockerad utan nån förklaring alls!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sensensen:

men vafan skulle jag gjort annars då de e int kul
att bli blockerad utan nån förklaring alls!

Gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Gå vidare.

men jag gillar ju han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sensensen:

men jag gillar ju han

finns fler fiskar i sjön 🙂 om inte i den du fiskar i så i en annan 🙂


   
SvaraCitera

hmm. antagligen så knarkar han, eller någon sån skit. sen när du började fråga, såklart att han blev orolig för vad du skulle tycka om det, om han började gilla dig. därför ville han nog inte berätta, men du skit i honom.

knarkare passar bra med andra knarkare. då behöver de inte skämas för sina problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sensensen:

blockerad utan nån förklaring alls!

men du tjatade på om ngt han helst inte ville prata om, undra vrf han inte vill snacka med dig
se när du väl snackar med honom igen kallar du honom fitta, för att han ev. mår dåligt. jag förstår killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite overkill att bry sig så mycket om en internetmänniska kanske.


   
SvaraCitera

Om du var missbrukare, skulle du vilja att folk visste det? Det är inget man stoltserar med precis. Sluta vara så gåpåig och ge honom lite utrymme.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men inte så konstigt? Han kanske inte vill prata om sina missbruk och då ska du inte lägga dig i. Han mår heller inte bättre av att du kallar han fitta [shake]


   
SvaraCitera