Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni?


Ämnesstartare

Nintendo:
Kan kan man nog men det är nog svårt och tar tid. Samt att tyg lär ju kosta en del? 

Tror att man måste vara väldigtväldigt duktig för att övht kunna sy till en bh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finner det inte äckligt alls. det är ju inte som att en köper något som luktar illa och har dålig kvalitet.

trosor/kalsonger/bikini är dock ett nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Tror att man måste vara väldigtväldigt duktig för att övht kunna sy till en bh.

Ja, i alla fall om en ska sy till större bystar som behöver ordentligt med stöd och sådär. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm: finner det inte äckligt alls. det är ju inte som att en köper något som luktar illa och har dålig kvalitet.

det vet man ju dock ej om det är tradera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har andré vifot haas pillat i min poll förresten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skulle aldrig köpa trosor men bhar känner jag inte är samma sak.
Du ska ju hålla med mig här!!

tror faktiskt inte att jag skulle göra det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

tror faktiskt inte att jag skulle göra det 🙁

ba för att du har fina fasta små bröst och kan köpa jättefina till bra pris 🙁 mvh slisk


   
SvaraCitera
höna

isola: har köpt/köper begbhar och ser inget problem med det (Du röstade på detta alternativ)

lr har köpt en bikiniunderdel. om den ser ut att vara i fint skick har jag inget emot att köpa det second hand! dock inte trosor/bikiniunderdelar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju bara hud. Hade definitivt kunnat tänka mig att göra det om jag var kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har 70/75 B, dvs ej svårt att hitta behåar på vanliga affärer så näää skulle ej köpa begagnat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har dock bytit/lånat ut med vänner så har inge problem på d sättet


   
SvaraCitera
salmon

elverpigen:
alltså iom att andra provar bharna i affärer också och brösthuden bara är hud ser jaginte direkt nån skillnad mellan attköpa bh eller tröja begagnat. man köper ju aldrig nåt som ser sunkigt ut liksom. skulle inte köpa någons gamla trosor eller bikini liksom. där går min gräns. 

Håller med fullständigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ba för att du har fina fasta små bröst och kan köpa jättefina till bra pris 🙁 mvh slisk

hahahah har du spanat in mina tuttar?!?!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hahahah har du spanat in mina tuttar?!?!?!?

Naj drog mig bara till minnes att du ej har monsterstora bröst och alla ickemonsterstora  är fina och fasta enl mig uhuh vad generad jag blir nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Naj drog mig bara till minnes att du ej har monsterstora bröst och alla ickemonsterstora  är fina och fasta enl mig uhuh vad generad jag blir nu

😀 Du har rätt 🙁


   
SvaraCitera