Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni att en 11 åring i måads peng??


det beror på vad du betalar själv och vad mamma och pappa köper åt dig. Antingen får du en liten budget på ex 200 sek men då betalar mamma och pappa kläder, skor osv. 

D

Eller så får du en större budget på ex 600 sek där du måste inhandla kläder, skor, biobiljetter etc själv. Ett tips dock är att välja alt. 1 , det vinner man mest på :);)


   
SvaraCitera

2000 kr inklusive moms


   
SvaraCitera

Beror ju på föräldrarnas inkomst.


   
SvaraCitera

200-300


   
SvaraCitera

Inget 


   
SvaraCitera

Jag vet inte jag fick aldrig det när jag var 11... Men runt 100 kanske? Det beror väl på vad som ingår i summan... 


   
SvaraCitera

Fick  inte månadspeng, utan jag fick när jag bad om det istället, blev väl några hundra i månaden


   
SvaraCitera

Tickstart:
vadhelst privatlektioner i svenska kostar Rodnar

Rodnar min syster är snart elva och kan inte stava och har en massa gramatiska fel, stör mig så himla mkt, men hör väl till åldern Galen 

OnT: som sagt, har en syrra på snart 11 år, hon får 25 kr i veckan, alltså 100kr i månaden, eller hon får det när hon sköter sig, med andra ord aldrig, fast mina föräldrar betalar allt ändå.


   
SvaraCitera

Tror inte jag hade månadspeng eller veckopeng..


   
SvaraCitera

300 kr

fick dock min månadspeng stulen hela tiden


   
SvaraCitera

200 riksdaler 


   
SvaraCitera

shatter:

 kan inte stava

shatter:  gramatiska .

😀


   
SvaraCitera

Rodnar

amsi:

😀

jag ändrade Icke! första skrev jag grammatiska, men blev osäker på om det verkligen stavades så, sen skrev jag om till gramtiska, men så såg det fel ut så bytte tillbaka till grammatiska 


   
SvaraCitera

meeeeh, vrf ändrades inte 🙁 minns att jag redigerade ju o.O


   
SvaraCitera

shatter:
Rodnar
jag ändrade Icke! första skrev jag grammatiska, men blev osäker på om det verkligen stavades så, sen skrev jag om till gramtiska, men så såg det fel ut så bytte tillbaka till grammatiska 

nä det var inte ändrat 


   
SvaraCitera