Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni med tjejer som har för mycket hår runt omkring könsorganet?


Ämnesstartare

kul_bus:

Varför är då rakning av underlivet så fel?

Ingen här har talat om att det är fel. -.-

Ärligt talat, det var länge sen det var "Inte raka är äckligt!" vs "Raka är fel!". Nu är det snarare "Inte raka är äckligt!" vs "/care, gör som du själv vill".


   
SvaraCitera

Hår är mys som fan. Man kan fläta det, dra i det eller krypa in och sova i den mumsiga djungeln. [love]


   
SvaraCitera
jonta

Renesmee:

gross[tard]

ja


   
SvaraCitera
jonta

dayya95:

???????????

för mycket av något är aldrig bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ... För mycket? 🙂


   
SvaraCitera

kul_bus:

Säger man däremot att alla har rätt att se ut som dem vill och att smaken faktiskt är som baken så köper jag det.

Alla har rätt att se ut som de vill. Det här var en diskussion om vad man tycker om tjejer med för mycket hår. Jag tycker att det kan vara fint. Finare än renrakat, som jag tycker är ganska fult... och tja, det får mig att tänka på småflickor, nakenråttor och hårsäcksinflammation.
Och du har rätt: En sjuttioårig donna med helrakad fitta ser förmodligen inte prepubertal ut, but I prefer not thinking about it.
Möjligen taskigt ordval av mig, men det är i alla fall "prepubertal" som dyker upp i min skalle.

kul_bus:

Varför är då rakning av underlivet så fel?

Never said that. Du får gärna raka ditt paket, om du vill. Klippa till porriga frisyrer om du vill. Gör dreads eller flätor.
Men alla kan inte tycka att det är fint eftersom

kul_bus:

smaken faktiskt är som baken


   
SvaraCitera

man är ju inte så sugen att gå ner på dem då man får massa hår i käften.. dock behöver det inte va helt renrakat men ja.. you get it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar sånna tjejer för då ser det ut som om jag har mindre hår på fittan i jämförelse [crazy]


   
SvaraCitera
Flash

Harpyja:

Hade hon haft för mycket hår hade jag bäl bett henne att trimma magen. Annars finns det väl inte riktigt något "för mycket" för mig.

Just precis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul_bus:

mellan gulnande tänder som spretar vilt och "naturligt" i munnen.

hahah, väldigt... utmålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inge hår i maten [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Om de i mina ögon har för mycket hår anser jag antagligen att de har för mycket hår. Inget mer med det. Ett stort "jaha" på det, mest.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linder0th:

Inge hår i maten

så du brukar äta fitta? stekt eller kokad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur fittan ser ut.


   
SvaraCitera