Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om analsex?


Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Jag försöker förstå hur tjejer kan tycka så, alltså att analsex är skönare, men får det inte riktigt att gå ihop.

för att de tror att de alltid måste tillfredsställa mannen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Haha, det är som en tjej ska försöka tänka sig vilken smärta en spark på pungen ger killarna. Det går inte, tror jag. Rullar ögonen

Haha, intressant hur du jämför analsex med en spark på pungen. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha fan, tänkte inte så Oskyldig

kulturmarxisten:

Haha, intressant hur du jämför analsex med en spark på pungen. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

för att de tror att de alltid måste tillfredsställa mannen.

Jo precis, fast då tycker de ju inte att det är skönare som sicilianmind sa. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten: Jag försöker förstå hur tjejer kan tycka så, alltså att analsex är skönare, men får det inte riktigt att gå ihop.

För dom har känslo närver där oxo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Haha fan, tänkte inte så Oskyldig

YEah rigHT Galen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Har du några tankar om analsex då? Det tråden handlar om... Galen

Helt ok bara man använder ordentligt med glidmedel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill inte ha det men låter bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej tack. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker: det kan man väl ha om man vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Tycker: det kan man väl ha om man vill

men vad vill du rå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysia:

men vad vill du rå

Bryr mig inte nämnvärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten: tjejer som inte gillar analsex så mycket, att de skulle kunna tänka sig att ha det med sin framtida man som de gift sig med bara.

de skulle alltså vilja pina sig i sitt äktenskap? låter konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

endast pga trott att då kmr jag minsann få vara hans i resten av mitt liv =) det fick jag inte så nu känns det lite smutsigt. 

finns säkert tjejer som tkr att det är skönare än något annat, men vågar nog ändå säga att majoriteten handlar nog om en vilja att vilja tillfredsställa mannen. o de e förvisso inte heller fel om man får ngt tillbaka sen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska man lita på Aftonbladets undersökning så är det 34% av ca 1000 tillfrågade som haft analsex och ungefär lika många av könen. Både ge och få var det dock bara 4% respektive 2% som hade som favoritsex (säger ju iofs inget om hur mycket man tycker om det då det nog för de flesta är ganska logiskt att inte ha det som favoritsex). Fler kvinnor än män verkar gilla att få det, men ungefär lika många av båda att ge det. Tror jag. Deras grafer är jävligt dåligt gjorda. Står inga siffror med hur många av könen som svarat utan man får räkna pluppar själv....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverigeligger/sextest/

Har för mig att undersökningen på flera frågor hade för lågt deltagarantal så man ska nog se det mer som en fingervisning än som fakta.


   
SvaraCitera