Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om att suga kuk?


Ämnesstartare

Vad tycker ni om killar som gillar att suga kuk?


   
Citera
Åtta

Nu får du allt vara lite tydligare. Undrar du vad vi tycker om att suga kuk eller undrar du vad vi tycker om killar som gillar att suga kuk? Tämligen stor skillnad. [no-no]


   
SvaraCitera

Bögar gillar att suga kuk? [confused]


   
SvaraCitera

att dom är bögar eller nåt antagligen. bryr mig liksom inte


   
SvaraCitera

Kunde inte bry mig mindre om vem som suger kuk och inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja mena va tycker ni om att suga kuk?[smile]


   
SvaraCitera

Lindforzz:

Ja mena va tycker ni om att suga kuk?

Själva sugandet är väl lite trist, mest som att slicka på hud, men det är upphetsande att veta att grabben i andra änden av kuken gillar det [cute]


   
SvaraCitera

jag tycker det är äckligt med bögar


   
SvaraCitera

Bara killar som är bögar suger kuk.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag tycker det är äckligt med bögar

Du inser att det bara handlar om att du är religöst indoktrinerad va? Innan bibeln skrevs på 300-talet var det ingen som tyckte det var något konstigt med samkönade sexuella relationer.

Dessutom har biologer bevisat att det homosexualitet förekommer hos de flesta flocklevade djursarter, då det gynnar gruppens överlevnad att inte alla individer är förblindade av parningssäsongen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonchalant:

Bara killar som är bögar suger kuk.

Jag suger kuk och jag är bi! så de betyder väll att de inte bara är bögar som suger?[cute]


   
SvaraCitera

Lindforzz:

Jag suger kuk och jag är bi! så de betyder väll att de inte bara är bögar som suger?[cute]

Same shit, different names.


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Same shit,

är faktiskt lite skillnad på bög och bi


   
SvaraCitera

Pheadrus:

Du inser att det bara handlar om att du är religöst indoktrinerad va? Innan bibeln skrevs på 300-talet var det ingen som tyckte det var något konstigt med samkönade sexuella relationer.

jag tar det inte så seriöst. bögar är säkert assnälla men jag bryr mig inte. klart man får vara bög men bögar borde fan inte få gifta sig eller skaffa barn

och jag tycker det är äckligt. är inte normalt. jag förstår bara inte hur en kille kan vilja knulla en annan kille. måste vara ett fel på den personen egtersom så få tycker som honom.

så tycker jag


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

patrick bateman:

jag förstår bara inte hur en kille kan vilja knulla en annan kille. måste vara ett fel på den personen egtersom så få tycker som honom.

Vad är det för fel på de tjejer som vill knulla samma kille som den "onormala" killen vill knulle? [sad]


   
SvaraCitera