Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni om bio på första dejten?


Ämnesstartare

Tycker inte det är så illa. Man kan känna av kemi genom att bara sitta bredvid och vara tyst.
Men det kan ju bli en hemsk och konstig upplevelse också.


   
SvaraCitera

Jag gillar inte bio på första dejten. Känns alldeles för opersonligt. Hellre en hyrfilm i soffan hemma hos mig/dejten efter en liten stunds bekantskap på fik/promenad/parkbänk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiddo:

Hellre en hyrfilm i soffan hemma hos mig/dejten efter en liten stunds bekantskap på fik/promenad

Man kanske vill vara på neutral mark första gången om det inte är nån man riktigt känner..


   
SvaraCitera

Därav efter en stund tillsammans på fik eller promenad innan. Självklart kan man ju dissa dejten om det inte klickar med första intrycken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiddo:

Jag gillar inte bio på första dejten. Känns alldeles för opersonligt. Hellre en hyrfilm i soffan hemma hos mig/dejten efter en liten stunds bekantskap på fik/promenad/parkbänk.

jag kan inte bara gå hem till nån som jag inte känner..

Myksa:

Tycker inte det är så illa. Man kan känna av kemi genom att bara sitta bredvid och vara tyst.

ja, de kan man faktiskt


   
SvaraCitera

IAmNotPerfect:

jag kan inte bara gå hem till nån som jag inte känner..

kan kan man alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiddo:

kan kan man alltid.

ok, men jag vill inte. skulle du själv göra de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fantasilöst


   
SvaraCitera

IAmNotPerfect:

ok, men jag vill inte. skulle du själv göra de?

Har du läst båda mina inlägg?
För jag skrev att om man inte känner att det är någon det klickar med, så behöver man inte umgås med dem vidare. Alltså beror det väl på vilket intryck personen gör. Är det bra skulle jag mycket väl se en film ihop, men om inte så går jag hem ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiddo:

Har du läst båda mina inlägg?

har jag fått svar på min fråga? om du skulle gå hem till en främmande människa..

Ad_Hoc:

fantasilöst

kanske de, men vem bryr sig


   
SvaraCitera

IAmNotPerfect:

har jag fått svar på min fråga?

men hallå, kan du inte läsa? Nu har jag svarat på den två gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiddo:

men hallå, kan du inte läsa? Nu har jag svarat på den två gånger.

nej jag kan inte läsa..[rolleyes]


   
SvaraCitera

bio är ett bra sätt om man är lite blyg när det jäller att prata men det är en bra början. och som du säjer man kan alltid ta en fika lr liknande det brukar dom flästa tjejer tycka är mysigt och när man fikar så brukar man prata ganska mkt så det är ett bra sett att lära käna tjejen man dejtar[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ja fast vad är då poängen med att gå på bio över huvudtaget? ^^ Kan man lika gärna bara sätta sig ett ett mörkt skrymsle någonstans.

Precis, nuförtiden måste man inte ses på bion för att strula etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iknowmythings:

och som du säjer man kan alltid ta en fika lr liknande det brukar dom flästa tjejer tycka är mysigt och när man fikar så brukar man prata ganska mkt så det är ett bra sett att lära käna tjejen man dejtar[wink]

Mm å kommer man inte på nåt kan man ju alltid snacka om filmen..


   
SvaraCitera