Aviseringar
Rensa alla

vad tycker ni om bisexuella killar?


De är väl som vilka som helst? Läggning är ju inte man kanske tänker på i första taget, om de inte utttycker sig om sexuella preferenser stängdigt. Hade en lång period då jag utgick från att folk var bisexuella eller queer, istället för att anta att folk i regel är hetero - en del verkade dock ta illa upp utav det.


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

De är precis som allt annat folk; varierande.


   
SvaraCitera

Vad finns det att tycka, de är.


   
SvaraCitera

Nachac:

Vad finns det att tycka, de är.

tror du vår generation är mer tolerant mot "avvikande" mänskor eller är detta (um) bara ett för smalt forum att grunda något på..? Det är ju knappast familjeliv liksom
och när man bara hänger i universitetsvärlden i övrigt så är väl folk rätt mycket mer toleranta än genomsnittet också..


   
SvaraCitera

Tickstart:

tror du vår generation är mer tolerant mot "avvikande" mänskor eller är detta (um) bara ett för smalt forum att grunda något på..? Det är ju knappast familjeliv liksom
och när man bara hänger i universitetsvärlden i övrigt så är väl folk rätt mycket mer toleranta än genomsnittet också..

Jag tror allt detta stämmer.


   
SvaraCitera

alltid tänkt att bisexuella är mer insiktsfulla inom det sexuella än de andra läggningarna 😉

men det förutsätter att sexuallitet inte något bestämt man föds med


   
SvaraCitera

tjoffsen:

vad tycker folket om bisexuella killar?

Jag är tjej och är ännu inte säker på min läggning.. Känner mig som nån slags 80% straight, 20% bi haha..

I vilket fall, jag personligen tycker att det är sexigt med bisexualla killar!


   
SvaraCitera

tjoffsen:

vad tycker folket om bisexuella killar?

Spelar det någon roll? Svaren kommer variera mellan att några tycker det är positivt (sött, gulligt... yada yada), några tycker det är negativt... och sedan en majoritet som inte tycker det har någon betydelse.

Själv tillhör jag de som inte tycker det spelar någon roll. Det är väl askalas om man känner att man hittat rätt med sin sexualitet, yay, pahtay osv...! [party]


   
SvaraCitera