Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om Blå Ögon?


Ämnesstartare

Vad tycker ni om serien Blå Ögon? Jag tycker att den var mycket bra. Jag ska se klart sista avsnittet ikväll.


   
Citera

aha jag trodde du menade ögonfärgen och inte serien... Så röstade nog lite fel


   
SvaraCitera

Finns väl ingen som sett riktiga serier som kan tycka att blå ögon är bra. Usel story, oproffsigt genomfört, fruktansvärda skådespelare. Dessutom direkt obehagligt att man gör underhållning på hemska händelser som faktiskt skulle kunna hända i Sverige, och som dessutom händer runt om i Europa. Lämnar en dålig eftersmak. 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Vad handlar den om?


   
SvaraCitera
iamac

Mindfly:
aha jag trodde du menade ögonfärgen och inte serien... Så röstade nog lite fel

jag med HAHA


   
SvaraCitera

Mindfly:
aha jag trodde du menade ögonfärgen och inte serien... Så röstade nog lite fel

Haha, samma här :p


   
SvaraCitera

inte sett men hört mycket bra om den! 
borde man börja kolla? 


   
SvaraCitera

Ett riktigt dåligt slut.


   
SvaraCitera

NiklasW:
Finns väl ingen som sett riktiga serier som kan tycka att blå ögon är bra. Usel story, oproffsigt genomfört, fruktansvärda skådespelare. Dessutom direkt obehagligt att man gör underhållning på hemska händelser som faktiskt skulle kunna hända i Sverige, och som dessutom händer runt om i Europa. Lämnar en dålig eftersmak. 

Vad är det för hemska händelser? Vad är dåligt med att man gör underhållning Om dem?


   
SvaraCitera

dinkompis:

Vad är det för hemska händelser? Vad är dåligt med att man gör underhållning Om dem?

Terrorangrepp mot Sverige och politiker. Ligger lite för nära dagens verklighet.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Terrorangrepp mot Sverige och politiker. Ligger lite för nära dagens verklighet.

Det är bra att  göra film  verkligheten


   
SvaraCitera

inte sett 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Finns väl ingen som sett riktiga serier som kan tycka att blå ögon är bra. Usel story, oproffsigt genomfört, fruktansvärda skådespelare. Dessutom direkt obehagligt att man gör underhållning på hemska händelser som faktiskt skulle kunna hända i Sverige, och som dessutom händer runt om i Europa. Lämnar en dålig eftersmak.

På vilket sätt är serien oproffsig? På vilket sätt är skådespelarna fruktansvärda? 

Naturligtvis är det obehagligt. Det är syftet. De är de flesta thrillers och actionfilmer. Blå Ögon är inte direkt ensam om att representera händelser som kan ske i verkligheten.


   
SvaraCitera

Resurrectio:

På vilket sätt är serien oproffsig? På vilket sätt är skådespelarna fruktansvärda? 

Naturligtvis är det obehagligt. Det är syftet. De är de flesta thrillers och actionfilmer. Blå Ögon är inte direkt ensam om att representera händelser som kan ske i verkligheten.

Jag tänker inte gå in i ett djupare resonemang, du får se serien själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Jag tänker inte gå in i ett djupare resonemang, du får se serien själv.

Jag har redan sett 9 avsnitt.


   
SvaraCitera