Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om blondiner?


Ämnesstartare

Jag är fejkblond.


   
SvaraCitera

blondiner [love]


   
SvaraCitera

fruitpunch:

Jag är blond. Håll käften

jag med! det är det bästa [party]


   
SvaraCitera

paras:

Är dom korkade, "blonda", slampiga?

nej, det är dom inte. min naturliga hårfärg är blond och inte fan blev jag smartare bara för att jag färgade håret[no-no]


   
SvaraCitera

det finns en del sota blonda poppartjejer sa jag kan nog inte halla med[blush]
Dold text: daremot sa ar det i princip alltid fult med platinablont har


   
SvaraCitera

e svag för rödhåriga men även svarthåriga tjejer i denna stabn finns bara en massa kåta blondisar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är människor med ljusare hår än andra. De har samma värda och är lika unika som alla andra. Så enkelt är det! Det är en färg på håret, har inget med personligheten eller intelligensen hos människan att göra, tyvärr.

SKÅL![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryggare Bob:

De är människor med ljusare hår än andra. De har samma värda och är lika unika som alla andra. Så enkelt är det! Det är en färg på håret, har inget med personligheten eller intelligensen hos människan att göra, tyvärr.

SKÅL![bigcheers]

AMEN! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Nej, det är bara fördomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regnmoln:

AMEN! [bigcheers]

En människa av motsatt kön som delar mina åsikter och uppfattningar, oh my gawd. Det var inte dåligt det!

Jag var ju mörkmörkmörkmörkblond sist jag kollade i spegeln så det är bäst vi försvarar håret, inte sant?

Döm inte hunden efter håret, sa någon. Och nu skall vi väl inte diskriminera människor, eller hur? ;>

SKÅl på dig lilla, stora eller lagomstora Regnmoln! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Gifted

paras:

Är dom korkade, "blonda", slampiga?

Jag tycker mig se en korrelation mellan de som blonderar håret och de som inte har alla indianer i båten...


   
SvaraCitera

Niina:

Jag är fejkblond.

tack det var det jag leta efter.

"Fake blonda" de är dem som är dumma i huvudet, riktiga blondiner brukar vara smarta[bigcheers]


   
SvaraCitera

Blont är hett, men inge fel på mörkt underhår;D

öööööööööööööööööööööööölitenfiffel.jpg


   
SvaraCitera

Blondt hår orkar jag inte bry mig om, fast det är inte så snyggt när folk färgat eftersom det nästan alltid ser grått ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheFWord:

Blont är hett, men inge fel på mörkt underhår;D

Nae, tydligen är det ju inget fel på det!

[bigcheers]


   
SvaraCitera