Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om den här julklappen?


Ämnesstartare

Till min kille som gillar dataspel mycket tänkte jag köpa ett headset till datorn, då han alltid använder det och aldrig vanliga högtalare. men dom han har är asdåliga typ.. dock har jag tänkt att dom får kosta max 300 kr (dom han har va typ gratis).. men nångång för länge sen nämnde han i förbifarten att man måste betala typ 500 för att dom ska vara Bra.

o det blir för dyrt för jag har redan tänkt på några småsaker till.. såå.. vad tycker ni om det som en present? och tycker ni jag kan köpa en "billigare variant" på det som han sa? han vet ju itne om att jag tänkt ge honom det alltså.. känns som man bode väl kunna få ett par hyfsade för 300 med?

killar och tjejer svara [smile] och om någon vet något bra märke eller något särskilt headset som är bra så tipsa! [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Hade velat köpa mina själv så jag kan pröva först.


   
SvaraCitera

pojkvänner gillar inte datorspel, det gör ensamma nördar! [n]

"Creative" funkar för mig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

pojkvänner gillar inte datorspel, det gör ensamma nördar!

oj, ursäkta felskrivningen [wink] han kanske var en ensam nörd innan han träffade mig 😛 men fortfarande har intresset kvar? 😛

men apropå oggelgoggels svar...

Killar, vill ni prova era hörlurar själva eller skulle ni uppskatta om er tjej gav er ett par? (jag tänkte mest att det vore kul att ge honom en present som han kommer ha användning för och som är accossierad med en "hobby" inte bara nåt praktiskt eller så liksom.. )


   
SvaraCitera

tweegy:

Killar, vill ni prova era hörlurar själva eller skulle ni uppskatta om er tjej gav er ett par? (jag tänkte mest att det vore kul att ge honom en present som han kommer ha användning för och som är accossierad med en "hobby" inte bara nåt praktiskt eller så liksom.. )

Om de är dåliga hade jag inte använt dem iallfall. Men sagt tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Om de är dåliga hade jag inte använt dem iallfall. Men sagt tack.

men dom han har är verkligen jättedåliga.. det kan väl knappast bli värre då? [blush] han kan ju få byta till ett par andra liksom om dom inte passar..


   
SvaraCitera

tweegy:

men dom han har är verkligen jättedåliga.. det kan väl knappast bli värre då? [blush] han kan ju få byta till ett par andra liksom om dom inte passar..

Eller fråga i affären efter några bra. [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Ge honom ett datorspel istället, eller skippa alla små skitsaker och ge honom ett par ordentliga hörlurar [mad]


   
SvaraCitera

sculptura:

pojkvänner gillar inte datorspel, det gör ensamma nördar! [n]

Säg det till min pojke. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tweegy:

Till min kille so....

Tanken är god, och det är tyvärr som din boy säger. Om man ska ha kvalitet går det på dryga 500kr.
Om du skippar headset och köper headphone kan du hitta någon bra för 300. Annars kan du ju också köpa högtalare till han, köpte ett paket med 2.1(2 små högtalre och en bas) för 300kr. Men mitt tips är att du isåfall går ut med han och handlar det.
Tyvärr har jag inga andra tips på presenter, skulle kanske vara en ny musmatta med något nice motiv.. Du vet vad han gillar! Hitt på något [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker det låter som en jättebra ide. För 300 får man ett par helt ok hörlurar. Vet inte vad jag ska köpa till min kille, han är också datanörd[rolleyes]


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Säg det till min pojke. [n]

Jag talar inte med pojkvänner! [surprised]


   
SvaraCitera

sculptura:

Jag talar inte med pojkvänner! [surprised]

Haha nej, det är en hemsk tanke. 😮


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera