Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om han?


Anarkandi:

Ohly och Wetterstrand är lätt de tuffaste politikerna i hela sverige. 🙂

Ohly är ändå coolare då han inte framstår som dryg och ettrig på samma sätt som Wetterstrand.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Ohly är ändå coolare då han inte framstår som dryg och ettrig på samma sätt som Wetterstrand.

Hur framstår hon som dryg? Har aldrig upplevt henne som det, hon är en väldigt handlingskraftig kvinna som säger vad hon tycker, det om något slår hos ungdomar, det slår t.o.m bättre än vad ohly gör, ohly halkar ibland på sina egna utläggningar när han debatterar, och vinner inget gehör under sådana tillfällen.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Hur framstår hon som dryg?

Tror det kan vara hennes röst kanske [rolleyes] Vet inte riktigt men hon irriterar mig lite grann.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Tror det kan vara hennes röst kanske [rolleyes] Vet inte riktigt men hon irriterar mig lite grann.

Tror det är för att hon är kvinna. [cute]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Tror det är för att hon är kvinna. [cute]

Har inget emot kvinnor höll på Hilary i primärvalen och så vidare. Dessutom tycker jag Wetterstrand ofta resonerar mycket bättre än iaf hennes manlige språkrörskollega..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han var bättre på den gamla goda tiden dock en av Sveriges bättre politiker. Dock är han tämligen respektlös vilket självfallet drar ner hans betyg. Skulle antagligen inte drabbas lika hårt av revolutionen som de andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ohly är härlig, men en komplett idiot inom politiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är den enda riksdagsledamoten (om man inte räknar karl-sifrid i vissa frågor) jag har den minsta respekt för. Inte för att jag nödvändigtvis delar hans åsikter, utan för att han framstår som ärlig och genuin i sina åsikter. Av samma anledning föredrar jag Obama framför McCain.


   
SvaraCitera

Han är bättre än de andra i.a.f. Han framstår inte som lika politikeraktig, han är en person man skulle kunna dricka öl med på random hak under avslappnade former. Han är också den ende partiledaren som alls haft ett riktigt jobb (han är tågmästare). Dessutom tycks han åtminstone ha vissa visioner och en antydan till ryggrad vilket de andra politikerna saknar.

Därmed inte sagt att han är jättebra, men som sagt med tanke på sällskapet...


   
SvaraCitera

Han är för gammal för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han har ju "lirat" fotboll med nacka skoglund, what`s not to like?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

like thiss:[love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig människa som vill väl (för vissa), men som inte förstår konsekvenserna av sin egen politik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad tycker du om HONOM heter det, för i helvete.

Lars Ohly är duktig och hård.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Han är stenhård.
Stort pluspoäng när han drog finger åt hon-vem-det-nu-var i tv4morgon <3


   
SvaraCitera