Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om invandrare?


lmaomynigga:

Ok, föredrar att umgås med folk som kan acceptera kulturskillnader

de svårt då vi lever segregerat. folk lever inte blandat.


   
SvaraCitera

Anura:

de svårt då vi lever segregerat. folk lever inte blandat.

Där jag pluggar är det rätt få invandrare. Men alla svenskar och invandrare kommer överens med varandra.


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

Där jag pluggar är det rätt få invandrare. Men alla svenskar och invandrare kommer överens med varandra.

e du den enda invandraren i klassen?


   
SvaraCitera

Min bild av svenska invandrare är att de ofta är ganska kloka, med annat perspektiv och ofta inte lika politiskt korrekta som etniska svenskar. En tillgång absolut.


   
SvaraCitera

Anura:

e du den enda invandraren i klassen?

Finns väl kanske 2 andra utomeuropeiska utav ca 50.


   
SvaraCitera

N.W:
Min bild av svenska invandrare är att de ofta är ganska kloka, med annat perspektiv och ofta inte lika politiskt korrekta som etniska svenskar. En tillgång absolut.

Förrut var det ok för invandrare att inte vara pk. Nuförtiden är det press på oss att vara pk


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

Finns väl kanske 2 andra utomeuropeiska utav ca 50.

känner du dig aldrig utanför? ja e den enda svarta i klassen


   
SvaraCitera

Anura:

känner du dig aldrig utanför? ja e den enda svarta i klassen

Nej. Hänger inte då mycket med klassen dock. Hänger mest på nation och där finns det knappt någon annan aktiv mörkhyad


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

Förrut var det ok för invandrare att inte vara pk. Nuförtiden är det press på oss att vara pk