Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om Miley Cyrus nya video?


Ämnesstartare

Cutenessoverload: Den handlar om hennes kille... Det går ett rykte om att dem inte ska gifta sig längre.. :/

:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen: Nej han var en äcklig gubbe som sjöng om perversa grejer. Tack och lov att fanskapet är död och begraven.

Tumme uppTumme uppTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: går väl inte att neka till att hon e het.

jag nekar :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min syster har en massa planscher av henne på väggarna Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen: Nej han var en äcklig gubbe som sjöng om perversa grejer. Tack och lov att fanskapet är död och begraven.

Jävlar vad kunnig du är. Vet du hur liten del av hans musik som var "pervers"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låten blev sorgligare av videon. Tårarna tror jag.. börjar nästan alltid gråta av att se någon annan gråta eller ha tårar i ögonen. :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tyckte att den förra videon med Mileys var värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Jävlar vad kunnig du är. Vet du hur liten del av hans musik som var "pervers"?

Typ majoriteteten. Åtminstone det han var känd för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: jag nekar :/

du ljuger och du är tråkig :PPPPPP eller vad har du för krav på het egentligen? hur fantastiskt sexig är du själv btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker inte att den utmärker sig i jämförelse med andras videor. hon försöker väl mörda hannah montana bara, förstår inte varför folk bryr sig så mycket om just henne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfahannen: Typ majoriteteten.

Haha... ohno.

Ont: Tyckte videon var kass. Är som alla andra "inne-videos". För mycket känslor och trams, musiken är ju fruktansvärt intetsägande så blir löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: du ljuger

Rävpojken: du är tråkig :PPPPPP

kanske

Rävpojken: eller vad har du för krav på het egentligen?

är man het så är man het. tycker det finns väldigt många heta tjejer på um

Rävpojken: hur fantastiskt sexig är du själv btw?

det är jag inte och har aldrig påstått, men jag har väl rätt att tycka att andra är osexiga trots att jag är osexig själv?


   
SvaraCitera
KSENIA

VARFÖR GÖR HON INTE BÄTTRE MUSIK ÄN SÅHÄR HON BORDE GÖRA DET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: är man het så är man het. tycker det finns väldigt många heta tjejer på um

miley cyrus är ung, ren och har hälsan samt har ett utseende som människor över hela världen finner väldigt attraktivt, att någon kille inte skulle anse henne het nog att ha sex med (vilket väl är vad het innebär? för dig kanske het är = kan tatuera in person på ögonlocken) dina preferenser kanske är tjejer som är 176.3 cm långa med svart halvlångt hår, ett brunt och ett grönt öga, 0.8cm diameter på näsborrarna osv?
nä men mer kortfattat så tycker iaf jag att det är jävligt töntigt att skriva sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Haha... ohno.

Ont: Tyckte videon var kass. Är som alla andra "inne-videos". För mycket känslor och trams, musiken är ju fruktansvärt intetsägande så blir löjligt.

håller med om att videon är kass.... tyckte först att hon försökte vara en kopia av rihanna men det tycker jag inte längre.... miley är värre....


   
SvaraCitera