Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om nya UM?


Det är ingen direkt höjdare. Rörigt, rörigt och sen förefaller det en aning stökigt också.  Men det är nog bara en fråga om att vänja sig. Det får tiden utvisa, men jag ska absolut ge nya UM en chans.


   
SvaraCitera

Sirjens:

Kan man inte citera alternativet man röstade på? Vad dåligt! Men annars är det helt okej, mycket nytt att inta, men, men. 

Det är HELT KLART en miss. Som ska fixas!

Blivande_japan:

gillar ej att den hoppar över 1 rad vid radbyten heller

Gillar inte heller. Skriv gärna i buggrapporttråden så att jag inte glömmer att säga åt utvecklarna att fixa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

när vi ändå är igång tycker jag vi kan byta till comic sans

Hjärta


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:
Det är HELT KLART en miss. Som ska fixas!
Gillar inte heller. Skriv gärna i buggrapporttråden så att jag inte glömmer att säga åt utvecklarna att fixa.

Tack gode gud! 

Fixar ni så att man endast får texten citerad som man markerar och inte hela inlägget också? 


   
SvaraCitera

Vaaaa varför röstar man automatiskt blankt när man trycker på visa resultat för [sad]

Borde finnas en varning!

Testar lite ba


   
SvaraCitera

oj det här var intressant

hej


   
SvaraCitera

wtf


   
SvaraCitera

ÖVER FÖRVÄNTAN MEN BUGGAT TILL MAX OCH KINESTECKEN TA MIG FAN ÖVERALLT


   
SvaraCitera

tevepro:

Okej, men vissa saker gillar jag inte... (Du röstade på detta alternativ)

Spontana känslan ger mig Windows 8-vibbar på någotvis. Men det är väl en vanesak, snart är jag lika hemma med det här som med allt som varit innan.


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

Tobbish:
Spontana känslan ger mig Windows 8-vibbar på någotvis. Men det är väl en vanesak, snart är jag lika hemma med det här som med allt som varit innan.

det ger mig mobilversion vibbar

varför har alla andra roange/rosa namn men inte jag för? 🙁


   
SvaraCitera

Jag tycker sidan känns snabb (är väl mer servrarna) men designmässigt är det rörigt och för inzoomat.

Känns som om sidan blivit väldigt innehållsfattig, typ ett klotterplank bara.


   
SvaraCitera

  • KA-TA-STROF (Du röstade på detta alternativ).
  • Rörigt, fult och alldeles för stort.  Och varför blir det punkter när man trycker på Enter-tangeten?

   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:
ÖVER FÖRVÄNTAN MEN BUGGAT TILL MAX OCH KINESTECKEN TA MIG FAN ÖVERALLT

Japp, SVINMYCKET buggar. Säkert många vi inte upptäckt än också. Men de kommer förstås att betas av allt eftersom.


   
SvaraCitera

Vart hittar man äpplen?


   
SvaraCitera

S3ON:
Tack gode gud! 

Fixar ni så att man endast får texten citerad som man markerar och inte hela inlägget också? 

Ja, det ska fixas.


   
SvaraCitera