Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om Prison Breaks slut?


Ämnesstartare

Efter att ha blivit helt fast av säsong ett som var den bästa säsongen som finns i serie världen så blev man väldigt besviken när de släpptes en andra, tredje och fjärde säsong. Jag slutade kolla efter säsong 3, och började av en anledning kolla på fyran efter att den varit igång ett tag och jag såg nyss slutet på Prison break och jag gillade slutet, efter 3 usla säsonger fick det iaf till ett bra slut 😀

Ni som sett det, vad tycker ni? 😉


   
Citera
Ämnesstartare

Gillade serien och tycker slutet var ganska bra. Säsong 1 och säsong 3 var ju dom bästa. Säsong 2 var ju den absolut sämsta av alla.

Älskade serien men det är skönt att den är slut nu. Förutom E23 och E24 som kommer 2a Juni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå den är väl inte slut? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt värdelöst slut, man blir så ledsen. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Vadå den är väl inte slut? [surprised]

Man har fått se slutet, men dom gör 2 bonus avsnitt som ska handla om nåt värdelöst 😛

Mumble:

Helt värdelöst slut, man blir så ledsen. 🙁

Varför va de dåligt? O_o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Varför va de dåligt? O_o

Han förtjänade verkligen att leva efter allt som hänt. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Älskade serien men det är skönt att den är slut nu. Förutom E23 och E24 som kommer 2a Juni.

Oh really? Sitter och tittat på 23:an nu...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Älskade serien men det är skönt att den är slut nu. Förutom E23 och E24 som kommer 2a Juni.

Den släpptes inatt. Drog den från TorrentLeech. Slutet är så jävla emotional. Började faktiskt lipa. Sjukt bra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

handla om nåt värdelöst 😛

Vadå värdelöst? Den förklarar ju hela skiten om slutet i avsnitt 22, det fattade ju vem som helst att de skulle göra när de släppte en sån bomb på en.


   
SvaraCitera
Gifted

Slutet var helt ok, mest random med ÄNNU en fängelsflykt, men aja...

Man tycker ju att michael kunde ha löst det i slutet lite smidigare....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tips: Titta inte på en TV-serie ni inte tycker om..
..till topic, här kommer my opinion

Det kändes riktigt tråkigt att Michael dog, självklart..
Men det är fortfarande bara en TV-serie (en av de bästa någonsin enligt mig), och är jag inte helt ute och cyklar kommer vi se mer av Wentworth Miller i framtiden.

Prison Break har blivit hans genombrott, så sluta jämra er över hans död i Prison Break och invänta kommande filmer med denna underbara människa! 🙂

Well, skönt att serien fick ett så bra slut.. Nu ska jag bara se de sista luckorna fyllas in i "The Final Break", sen kommer nog jag och förmodligen många andra känna sig nöjda (:

Tummen upp för skaparna av Prison Break och dess skådespelare! (:


   
SvaraCitera

Bra slut. Gör mej inget att Michael dog. Det var ju liksom lyckliga scener av det. De var inte så sorgsna. O döden är inte det hemskaste som kan hända en speciellt inte för Michael. jag fick höra att T-bag skulle dö.. men sen när han inte gjorde det. Nice som fan [bigsmile]. har inte sett de 2 extra avsnitten men antar han inte dör där heller? T-bag gjorde ju hela serien. [y] Iomed att Michael dog kan inte folk heller be om en ny säsong. Skönt för det får inte bli Lost av det hela, uttjatat o sådär.

=))


   
SvaraCitera

Jävla skithelveteskasstkattpishundbajs slut[mad][mad]!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dog han? [bigsmile] BRA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur dog han? :pp


   
SvaraCitera