Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om turkar som bor i sverige?


Eftersom de inte tillhör det västerländska genetiska arvet och på grund av det inte kan vara en del av ett etniskt homogent Sverige så borde de repatrieras.


   
SvaraCitera

isola: Bättre att se folk som individer än som nationaliteter. Jag skulle verkligen kalla dig svensk om både du och dina föräldrar är födda här.

Du menar att vi skall lägga nationalitetstänket åt sidan och bara se till varandra som individer, men ändå skall hon kalla sig själv svensk. 


   
SvaraCitera

sarab00:

haha att kalla mig svensk skulle nog vart lite konstigt. Inte så att det är konstigt för mig men för andra. Är brunett och har typ gul/grön/bruna ögon och folk skulle inte trott att jag är svensk. Har vart blondin förut. Ingen trodde att jag var svensk heller då. De trodde jag var Italienare haha Mycket glad

man kan tillhöra ett land trots att man inte har sina rötter där


   
SvaraCitera

sarab00:

haha att kalla mig svensk skulle nog vart lite konstigt. Inte så att det är konstigt för mig men för andra. Är brunett och har typ gul/grön/bruna ögon och folk skulle inte trott att jag är svensk. Har vart blondin förut. Ingen trodde att jag var svensk heller då. De trodde jag var Italienare haha Mycket glad

De syftade antagligen på etnicitet då, ditt ursprung. Din nationalitet behöver inte vara detsamma.


   
SvaraCitera
Kudhos

Handlar inte om ursprung. Handlar om beteende. Beter du dig dumt, då kommer jag inte gilla dig. Oavsett ursprung. 


   
SvaraCitera

Greken:

Du menar att vi skall lägga nationalitetstänket åt sidan och bara se till varandra som individer, men ändå skall hon kalla sig själv svensk. 

Hon frågade vad vi anser om folk från Turkiet och då svarade jag att jag inte tycker att vi ska bunta ihop alla från ett visst land i en enda homogen grupp utan se dem och alla andra som individer.


   
SvaraCitera

sexiga och gör god mat
awesome dvs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Handlar inte om ursprung. Handlar om beteende. Beter du dig dumt, då kommer jag inte gilla dig. Oavsett ursprung. 

Jag är en snäll flicka så du behöver inte oroa digMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:
sexiga och gör god mat
awesome dvs

Dolma-for-web.jpg
bästa turkiska maten som finns. de e bara Hjärta_Hjärta
Ni kanske tycker kebab, men smakar ni detta så kommer ni svimma till himlen. Mycket glad


   
SvaraCitera

sarab00:

Dolma-for-web.jpg
bästa turkiska maten som finns. de e bara Hjärta_Hjärta
Ni kanske tycker kebab, men smakar ni detta så kommer ni svimma till himlen. Mycket glad

OMG DOLMADRES!?!?!?!? SÅ JÄVLA GODAAAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

OMG DOLMADRES!?!?!?!? SÅ JÄVLA GODAAAAA

JAAAAAA SÅ JÄVLA GODA!!! Heter de inte bara dolma/dolmor?Rullar ögonen


   
SvaraCitera

sarab00:

JAAAAAA SÅ JÄVLA GODA!!! Heter de inte bara dolma/dolmor?Rullar ögonen

jo men man kallar det dolmades i grekland iaf! men samma sak, ris o så i vinblad typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:

jo men man kallar det dolmades i grekland iaf! men samma sak, ris o så i vinblad typ

jaha visste inte det 🙂 Ska göra dolmades/dolmor imorgon. har vinblad hemma Mycket gladMycket glad


   
SvaraCitera

sarab00:

jaha visste inte det 🙂 Ska göra dolmades/dolmor imorgon. har vinblad hemma Mycket gladMycket glad

mmmmm blir jättesugen nu det är verkligen gott
borde köpa sådant och göra jag också!


   
SvaraCitera

sarab00: Ni kanske tycker kebab, men smakar ni detta så kommer ni svimma till himlen. Mycket glad

Ser vidrigt ut. Har dock aldrig ätit kebab heller och kommer inte att göra det.


   
SvaraCitera