Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni om vår sida


Ämnesstartare

Hej
Jag har en liten fråga.
Vad tycker ni om sidan http://droidnytt.se utseende mässigt?
Vill gärna veta vad ni tycker


   
Citera

För mycket reklam.
Måste scrolla ner för att se vad ni skriver under rubrikerna.
Swedroid är att föredra framför er (om du ens är delaktig :)) sida med andra ord 😛


   
SvaraCitera

Tycker den va fin, men tycker ni borde ändra övre färgen från mörk grå till kanske grön eller någon fin färg iallafall.


   
SvaraCitera

Logon var anskrämlig. Annars såg det väl ut som vilken blogg som helst.


   
SvaraCitera

Stilren och trevlig design. Oroar mig för det som nämns om reklam i första kommentaren här, men ser det ej själv då jag kör med adblock.


   
SvaraCitera

För lite droidz, vart är R2D2?


   
SvaraCitera

Med AdBlock upptas halva skärmen av den gigantiska och tillika groteskt fula loggan, ytterligare en fjärdedel upptas av en jättemarginal och fyra oversize-länkar till RSS, Facebook, Twitter och YouTube, och den sista fjärdedelen äts upp av en rubrik - jag vill inte ens tänka på hur fanskapet ser ut med AdBlock inaktiverat. Hela sidan verkar vara anpassad efter folk med grav ADHD eftersom det längsta inlägg jag kan hitta innehåller hela sex meningar, och språkbruket är aningen skakigt.

Dessutom, vem fan skulle vilja installera en separat applikation på sin telefon för att läsa era bristfälliga blogginlägg?


   
SvaraCitera

tycker tyvärr att både hemsidan och loggan är väldigt fula. Layouten känns som en dålig mall och loggan känns väldigt B.


   
SvaraCitera

gillar inte teknik så mycket så tycker den är dålig


   
SvaraCitera

Nu vänder ni väl knappast er till en million besökare per dygn så med tanke på besöksfrekvensen så tycker jag att den ser helt ok ut. Vad har ni använt er för program för att göra sajten? Ni har ju inte och suttet och knackat html-koden i "Anteckningarna" precis. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nationaldemokrat:

besöksfrekvensen så tycker jag att den ser helt ok ut. Vad har ni använt er för program för att göra sajten? Ni har ju inte och suttet och knackat html-koden i "Anteckningarna" precis.

Vi använder plattformen wordpress och wordpress temat Evolve. Vill du skapa din egen sida, besök då hourb.com


   
SvaraCitera

thekingofandroid:

Vi använder plattformen wordpress och wordpress temat Evolve. Vill du skapa din egen sida, besök då hourb.com

Aha, jag trodde ni använt ett riktigt webbdesigner program typ Adobe Dreamweaver eller något liknande. Har själv Adobe Dreamweaver CS5 liggandes någonstans. Problemet med Dreamweaver är att det inte bara är att installera programmet och 5 minuter senare sätta igång och knacka ner sin nya sajt.

Med hourb.com är ni tvungna att lägga sajten på deras server, eller... ??? Eller får ni loss html-koden och kan lägga den på vilken server ni själva vill, ex er egen dator förutsatt att er internetleverantör tillåter det?


   
SvaraCitera

Alldeles för många flikar. Ni borde försöka sammanfatta dem mer, dra ner det till kanske fyra stycken + "om oss". Ni kan flytta ner kontakta oss till botten.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

thekingofandroid:

Vill gärna veta vad ni tycker

kräktes när jag såg loggan

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ni

ofta du är kvar


   
SvaraCitera

tigr:

ofta du är kvar

Ofta din mamma är kvar?


   
SvaraCitera