Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker ni? :/


Ämnesstartare

Vad tycker ni killar om tjejer som kör moped, tycker ni dem ska köra scooter eller crossmoppe? själv är jag tjej och köpte en crossmoppe men har lite svårt med att stanna och sånt för är bara ca 1,56 cm. så min pappa vill köpa en scooter till mig istället och när jag sa det till mina närmaste killkompisar så skrattade dem och sa att jag skulle köpa en "bögpulka", så vad är det för fel på scooter?


   
Citera

det e inget fel, jättetufft. 


   
SvaraCitera

Cross moped är coolare. Scooter är för noobs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Cross moped är coolare. Scooter är för noobs.

Ja jag tycker också crossmoped är snyggare men är för kort för det tyvärr annars hade jag aldrig valt scooter men bättre än inget.


   
SvaraCitera

Ajdan01:

Ja jag tycker också crossmoped är snyggare men är för kort för det tyvärr annars hade jag aldrig valt scooter men bättre än inget.

Finns det inte mindre? 


   
SvaraCitera

Cross är coolare än skoter.
Så ett coolt val av dig! 


   
SvaraCitera

Du kan sänka dom vadå når du inte ner med fötterna?


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Om du är 156 cm så kan det va svårt att hitta en cross som är låg nog


   
SvaraCitera

Ajdan01: men har lite svårt med att stanna och sånt för är bara ca 1,56 cm

Hyfs: Om du är 156 cm så kan det va svårt att hitta en cross som är låg nog

Går väl att sänka?

Brukade fö. tycka att scooter/eu-moppe var skrattretande och crossmoppe var coolt, men... jag tror att det är en åldersgrej - ser sedan väldigt väldigt väldigt länge båda som fordon att ta sig fram med...

Men rent spontant tänker jag; kan man inte ha roligare med en crossmoppe samt att den är något mer flexibel när det gäller att ta sig fram - alltså att den inte välter så fort den kommer på annat än asfalt?

Själv körde jag en Honda MT5 back in the day när jag var ung... Ahh minnenHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

Det ä la fränt med en crossmoppe.... Inte så många tjejer som har det här så det skulle la vara kul om jag såg någon med det Glad


   
SvaraCitera

Spelar ingen roll


   
SvaraCitera
mens
 mens

äh, du kommer ju fram på den också. skit i vad andra tycker om vad du har eller inte har (mm vet att det är svårt att tänka så ja)


   
SvaraCitera