Forumet - Vad tycker Patrick Bateman om dig 2.0?

Vad tycker Patrick Bateman om dig 2.0?

826 1 66
timeisrunningout:

FÖRST!

fan bajs och crap

min förra bestod mycket av det som kommer nu

vet inte riktigt vem du är? [cry]

har vi snackat nåt på UM? känner igen din avatar lite men inte ditt namn. är du snäll?

kan iaf ge dig att du har UMs bästa presentation. den var fashinerande och intressant och jag såg mycket likheter där. älskar också batman, svart humor, serier irländare och hatar också mainstreamradio bajs

sen påminer ditt namn mig om en bra låt och det gillar jag med [smile]

så baserat på allt detta så verkar du vara en fantastisk prick [y][party][bigcheers]

Spana också in:

Schism:

ja

tror inte jag har nåt jätteintryck. du är en hygglig prick. rätt säker på att vi inte stöter på varandra allt för ofta här inne och diskuterar viktiga saker. men jag gillade det du skrev om mig i din tråd och en fellow fotbollsbroder är alltid en fellow fotbollsbroder och det är en mycket viktig grej som jag tar på fullaste allvar.

höna:

ööh

alltid gillat dig här hannah. tycker du är underhållande och rätt så snäll även om det känns som du blivit konstigare än vad du var förr. kanske är jag som inbillar mig, dunno. diggar dock dig tror jag

S3ON:

gogogo

tror vi är extremt olika människor och jag brukar ha svårt för sådana men du är rätt bra ändå. du slår mig som en smart och tänkande person som är väldigt snäll och typ känslig. sen gillar jag att du gillar snö och vinter, så många som inte gör det

timeisrunningout:

Ja, det tycker jag. Och det har alla andra sagt också i de här trådarna

nice. då litar jag på det och tar dig som en snäll lirare

timeisrunningout:

Awesome!!!

[smile]

Istechetvåpunktnoll:

Oj... men ge mig allt du har

najeee sorry asså. tänkte bra länge men har inga återkommande minnen av att vi har snackat. [sad]

ainos:

(zym)

haha vad sjutton är zym?

sen har du ju inte vart medlem så länge [sad] så har inte fått några speciella intryck än [sad]

isola:

mm kör

gillar dig [smile] du är som så många säger en "moral tant" och UM:s morsa typ. det är bra grejer. gör att man kan lita lätt på dig och att du är en väldigt snäll och mogen person som har bra saker att komma med, duktig när det kommer till råd om allt möjligt med.

passaro:

Tjenareeeee

sup

gillar dig med. gillar nästan alla fotbollsmänniskor så länge de inte är barca fans [mad] fast du är väldigt kunnig inom ämnet tycker jag. verkar gilla all möjlig fotboll och verkar kunna mycket om allt. sen gillar jag att du hejar på milan då milan är en stor och fin klubb och det är kul med människor som intresserar sig för annat än bara premier league som är så vanligt här. funderar dock på om vi nånsin snackat nåt annat än fotboll? må hända fast mitt minne är uruselt

Paseo:

ok hihi

gillar dig också. har dock ofta känt att du egentligen inte riktigt gillar mig. sen tror jag också att jag ibland blandar ihop dig med någon annan, jag brukar kunna göra det. men jag gillar dig som sagt. tycker du är underhållande och rolig

Ganon:

Tja

hellu

har tyvärr inga intryck av dig. tror vi aldrig har snackat. dock vet jag en grej om dig. minns att jag för längesen fick ett PM av en umare vars namn jag inte kan stava till som frågade om jag var en äkta person. hon sa att Ganon hade sagt att jag inte var det. sedna sa hon nåt om att du är typ en hacker och ofta är blockad och kan göra grejer

minns inte allt. tror hon sa att du hette ganon.

är det du?

Fingerprints:

come at me broooh

haha typ samma som du sa i din tråd om mig. vi hade ju vår lilla dispyt i min favorit tråd som typ ändrat min uppfattning lite. innan dess gillade jag dig dock. du slog mig som en glad, rolig och väldigt positiv lirare

STORM:

O ja

du har ju inte heller vart medlem så länge? men känner starkt igen din avatar. är det möjligen så att du fanns här innan men skaffat ny användare eller så? din avatar påminner mig starkt om nån

Xisco:

hej tjockis!

god kväll

gillar dig. även om din fotbolls uppfattning ibland är åt helvete så gillar jag dig. kul att skratta lite åt dig varje gång det går vägen. minns dock att jag inte gillade dig från början. när du låste min tråd om CL eller så och jag blev arg och vi diskuterade det. tror det var du iaf, mitt minne suger som sagt. ändrade dock uppfattning och idag gillar jag dig. du är en rolig lirare