Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Patrick Bateman om dig 2.0?


Ämnesstartare

O ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej tjockis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

ja

tror inte jag har nåt jätteintryck. du är en hygglig prick. rätt säker på att vi inte stöter på varandra allt för ofta här inne och diskuterar viktiga saker. men jag gillade det du skrev om mig i din tråd och en fellow fotbollsbroder är alltid en fellow fotbollsbroder och det är en mycket viktig grej som jag tar på fullaste allvar.

höna:

ööh

alltid gillat dig här hannah. tycker du är underhållande och rätt så snäll även om det känns som du blivit konstigare än vad du var förr. kanske är jag som inbillar mig, dunno. diggar dock dig tror jag

S3ON:

gogogo

tror vi är extremt olika människor och jag brukar ha svårt för sådana men du är rätt bra ändå. du slår mig som en smart och tänkande person som är väldigt snäll och typ känslig. sen gillar jag att du gillar snö och vinter, så många som inte gör det

timeisrunningout:

Ja, det tycker jag. Och det har alla andra sagt också i de här trådarna

nice. då litar jag på det och tar dig som en snäll lirare

timeisrunningout:

Awesome!!!

[smile]

Istechetvåpunktnoll:

Oj... men ge mig allt du har

najeee sorry asså. tänkte bra länge men har inga återkommande minnen av att vi har snackat. [sad]

ainos:

(zym)

haha vad sjutton är zym?

sen har du ju inte vart medlem så länge [sad] så har inte fått några speciella intryck än [sad]

isola:

mm kör

gillar dig [smile] du är som så många säger en "moral tant" och UM:s morsa typ. det är bra grejer. gör att man kan lita lätt på dig och att du är en väldigt snäll och mogen person som har bra saker att komma med, duktig när det kommer till råd om allt möjligt med.

passaro:

Tjenareeeee

sup

gillar dig med. gillar nästan alla fotbollsmänniskor så länge de inte är barca fans [mad] fast du är väldigt kunnig inom ämnet tycker jag. verkar gilla all möjlig fotboll och verkar kunna mycket om allt. sen gillar jag att du hejar på milan då milan är en stor och fin klubb och det är kul med människor som intresserar sig för annat än bara premier league som är så vanligt här. funderar dock på om vi nånsin snackat nåt annat än fotboll? må hända fast mitt minne är uruselt

Paseo:

ok hihi

gillar dig också. har dock ofta känt att du egentligen inte riktigt gillar mig. sen tror jag också att jag ibland blandar ihop dig med någon annan, jag brukar kunna göra det. men jag gillar dig som sagt. tycker du är underhållande och rolig

Ganon:

Tja

hellu

har tyvärr inga intryck av dig. tror vi aldrig har snackat. dock vet jag en grej om dig. minns att jag för längesen fick ett PM av en umare vars namn jag inte kan stava till som frågade om jag var en äkta person. hon sa att Ganon hade sagt att jag inte var det. sedna sa hon nåt om att du är typ en hacker och ofta är blockad och kan göra grejer

minns inte allt. tror hon sa att du hette ganon.

är det du?

Fingerprints:

come at me broooh

haha typ samma som du sa i din tråd om mig. vi hade ju vår lilla dispyt i min favorit tråd som typ ändrat min uppfattning lite. innan dess gillade jag dig dock. du slog mig som en glad, rolig och väldigt positiv lirare

STORM:

O ja

du har ju inte heller vart medlem så länge? men känner starkt igen din avatar. är det möjligen så att du fanns här innan men skaffat ny användare eller så? din avatar påminner mig starkt om nån

Xisco:

hej tjockis!

god kväll

gillar dig. även om din fotbolls uppfattning ibland är åt helvete så gillar jag dig. kul att skratta lite åt dig varje gång det går vägen. minns dock att jag inte gillade dig från början. när du låste min tråd om CL eller så och jag blev arg och vi diskuterade det. tror det var du iaf, mitt minne suger som sagt. ändrade dock uppfattning och idag gillar jag dig. du är en rolig lirare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

CL

dat was me!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du har ju inte heller vart medlem så länge? men känner starkt igen din avatar. är det möjligen så att du fanns här innan men skaffat ny användare eller så? din avatar påminner mig starkt om nån

Outro är jag! Om du har koll på mig mer med det nicket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sen har du ju inte vart medlem så länge så har inte fått några speciella intryck än

Zym är förkortning av Zymbaline.


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

alltid gillat dig här hannah. tycker du är underhållande och rätt så snäll även om det känns som du blivit konstigare än vad du var förr. kanske är jag som inbillar mig, dunno. diggar dock dig tror jag

haha att jag blivit konstigare?! muppigt.[blush] aja. fint ändå. gillar dig ocksså förutom när du blir arg för att man kallar dig patte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

gillar dig [smile] du är som så många säger en "moral tant" och UM:s morsa typ. det är bra grejer. gör att man kan lita lätt på dig och att du är en väldigt snäll och mogen person som har bra saker att komma med, duktig när det kommer till råd om allt möjligt med.

[cute][blush]


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

har dock ofta känt att du egentligen inte riktigt gillar mig

jooo jag gillar dig patrick!! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

dat was me!

bra, tänkte det. det var riktigt elakt gjort [sad]

fast löste sig iaf bra

STORM:

Outro är jag! Om du har koll på mig mer med det nicket.

knew it!

vågade inte gissa i förra inlägget för att du inte vart outro hade det blivit pinsamt och konstigt

men då gillar jag dig. även om jag nu har svårt att minnas några specifika konversationer med dig, blir så när folk bytar användare och har sig. då kan man inte heller fuska och kolla igenom om man minns en persons trådar [rolleyes]

men gillar dig. det minns jag. har för mig du var väldigt underhållande och att man såg dig på många olika ställen här

ainos:

Zym är förkortning av Zymbaline.

aaahhh smart. då vet jag ju vem du är. dig gillar jag med. längesen jag såg dig här kom jag på nu. du typ försvann. minns att du var väldigt snäll och verkade vara väldigt glad och att du var aktiv i de lek-trådarna eller vad man ska kalla dem

höna:

haha att jag blivit konstigare?! muppigt. aja. fint ändå. gillar dig ocksså förutom när du blir arg för att man kallar dig patte.

haha ja. du var ju hannah förr och nu är du höna. tycker du var annorlunda som hannah. nu är du lite mer mystisk och knepig, vet inte vart man har dig. tack [smile] haha men det är hemskt. dampar på riktigt med, hängt med sedan tusen år tillbaka


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

haha ja. du var ju hannah förr och nu är du höna. tycker du var annorlunda som hannah. nu är du lite mer mystisk och knepig, vet inte vart man har dig. tack haha men det är hemskt. dampar på riktigt med, hängt med sedan tusen år tillbaka

äh, tror inte det är så stor skillnad egentligen. oki, ska inte föra det igen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

"

haha hoppas du är nöjd med svaret. känns som många inte hade gillat att ha en sån roll. aldrig tänkt på om du gillar den

gillar du att ha en sådan roll på UM isola?

Paseo:

jooo jag gillar dig patrick!!

haha är det säkert? skönt det isåfall, då kanske jag bara inbillade mig eller nåt. gillade också förresten hur du kämpade i tippningstråden, du var duktig där [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

äh, tror inte det är så stor skillnad egentligen. oki, ska inte föra det igen

maybe not. kanske jag som blivit konstigare och bara skyller på andra och anklagar andra.

haha det är lugnt. även om det känts som du sagt det förr


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

haha är det säkert?

jaa klart!!

patrick bateman:

gillade också förresten hur du kämpade i tippningstråden, du var duktig där

hahaha awww tack jo jag är rätt stolt själv faktiskt[blush][cool]


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

maybe not. kanske jag som blivit konstigare och bara skyller på andra och anklagar andra.

haha det är lugnt. även om det känts som du sagt det förr

kanske har blivit konstig utan att märka det själv. människor förändras osv.


   
SvaraCitera