Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker Storchen om dig?


Ämnesstartare

Wall of text:

Jag är oftast emot sånt som är inne, men för en gångs skull ska jag inte vara det.

Har även undvikit en sån här tråd pga viss oro att det blir för många att besvara så kommer jag inte orka hinna ikapp o ba skita i det. Vilket är anledningen till att jag skapar den på fredag kväll (dom flesta är ute) och att jag börjar med en wall of text (folk klickar bort tråden).

Det intryck jag fått av dig påverkas enbart av ditt verk i klotter, ingen annanstans. Vet du med dig att du knappt är aktiv här är sannolikheten stor att mitt svar blir "ingen åsikt/inget intryck".

Mods o dyl: tycker inte att ni är särskilt aktiva i klotter, så jag kan redan nu säga att jag inte har mycket alls att säga om dom flesta av er men jag kan försöka.

Det finns två personer jag inte tänker skriva något om, om nu dessa skulle skriva något. Dels för att jag ej anser dessa vara värda min tid, och dels för att det nog är allmänt känt vad jag tycker om dessa två.

Har du orkat läsa allt detta o inte bara klickat bakåt? Då kanske du vill veta vad jag tycker om just dig.

[love]


   
Citera
Ämnesstartare

1st!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och mig då.
Tänker du säga att du trott att jag är pojke hela tiden nu? [sad]


   
SvaraCitera
höna

HEHEHEHEJ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

1st!

Lol grats?

Du säger att du var aktiv här när jag först reggade, fast från dess har jag inte riktigt något intryck av dig... alls, faktiskt. Sen har du varit borta ett tag, eller så har jag bara missat det/dom namn du bytt till, men det intryck jag har dig just nu är att du är en lättsam lugn trevlig typ. Dock vet jag inte riktigt om du alltid är trevlig, eller om du likt mig kanske bara är trevlig mot dom som är trevliga mot dig?

Din nuvarande avatar var ganska jobbig i början då jag fick hålla mig för skratt för varje inlägg av dig jag skulle läsa[tired]

STORM:

Och mig då.
Tänker du säga att du trott att jag är pojke hela tiden nu?

Nej outro är faktiskt ett namn jag känner igen, och är medveten om att du är en tjej. Dock vet jag inte varför, men jag har inte så mycket intryck av dig, tycker inte att du är särskilt aktiv här, inte som STORM i alla fall. Måste säga att jag är neutral, har varken något positivt eller negativt att bidra med.

höna:

HEHEHEHEJ

Det enda jag vet om dig är att du varit med ett tag. Har du verkligen varit aktiv på klotter? Är det bara jag som missat dig om du har det? Tycker mig inte ha sett så mycket av dig[blush]

Hmm, märks det att jag kan skriva långa texter om ingenting?[bigsmile][blush]

[love]


   
SvaraCitera
höna

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

h e j


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjaba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Sorry, du får väl försöka igen nästa år... eller när nu nästa gång blir[blush]Fast äh, är la bättre med neutralt än att jag tycker att du är en massa negativa och hemska saker... eller?

[love]


   
SvaraCitera
höna

Storchen84:

Sorry, du får väl försöka igen nästa år... eller när nu nästa gång blirFast äh, är la bättre med neutralt än att jag tycker att du är en massa negativa och hemska saker... eller?

mmm[sad] är så dålig på att göra intryck på folk

ska bli extrem åt nåt håll. hmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

h e j

Ahh, i've been expecting you. Alla säger att du är um-mamma. Jag håller inte med om detta. Du är en empatisk person, men för det tycker jag inte att man ska få titeln um-mamma/pappa. Jag hoppas att du inte tar illa upp, då du verkar vara stolt över denna titel - vilket är något annat jag inte förstår. Det ligger något "åldrigt" över en sådan titel, jag hade inte gillat att bli kallad för "um-pappan" - av flera anledningar faktiskt - men men, alla är vi ju olika.

Jag vet inte vad du har för egenskaper som moder, men du känns inte särskilt... ehm... ja, moderlig. Du är varm, empatisk, trevlig, kanske kan du ibland vara en riktig argbiga eller framstå som en fruktansvärd bitterfitta, dock är dessa tillfällen ytterst sällsynta, och jag har ärligt talat bara erfarenhet av ett sådant tillfälle då du haft "taggar utåt".

Men det finns inget med dig som får mig att hålla med om att du är "um-mamman" eller vad du nu mer kallas för.

passaro:

tjaba

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dig, dina verk finner jag lite blandade. Oftast är du allmänt skojig, lättsam, korta simpla svar, har roligt på klotter på ett sådant sätt jag tycker att man ska ha - men ibland så ser jag dig i någon seriös diskussion - eller är det kanske bara något du vill folk att tro? I alla fall tänker jag alltid samma sak när någon än diskuterar något väldigt seriöst i den här delen av forumet vem det än är: "wtf is that all about?".

Och ibland - jag vet inte varför - men ibland får jag känslan av att du inte riktigt vill att folk ska få något intryck av dig alls - varken positivt eller negativt.

höna:

är så dålig på att göra intryck på folk

Är det du som är dålig på att göra intryck på folk, eller är det jag som är dålig på att intryck av folk?[ops]

[love]


   
SvaraCitera
höna

Storchen84:

Är det du som är dålig på att göra intryck på folk, eller är det jag som är dålig på att få intryck av folk?

mmh vem vet :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

te tar illa upp, då du verkar vara stolt över denna titel - vilket är något annat jag inte förstår. Det ligger något "åldrigt" över en sådan titel, ja

njah ah men det är väl ganska skämtsamt liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

njah ah men det är väl ganska skämtsamt liksom

Åfan, mitt intryck är att du bär den titeln med viss stolthet

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kööörrrrr


   
SvaraCitera