Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker time om dig? #2


säg


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
mm  

Jag tycker om att du är skönt distanserad till det mesta som sker omkring dig. Jag har aldrig sett dig vara medvetet elak eller otrevlig mot någon och det innebär en guldstjärna i min bok. Du är en sån jag skulle vilja vara granne med för jag tänker att du alltid skulle ha en öl och några visdomsord att bjuda på.

Tjohej:
Jag vill veta! 😀

Du är snäll och trevlig även om du kan vara lite envis ibland, men vem kan inte vara det? Jag såg att du hade lite halvångest över Vem var denne Patrick-tråden, men det finns knappt någon tråd som fått mig att fnissa lika mycket, det har blivit en riktig um-klassiker Rodnar

Nachac:
Säkert saltat fläsk.

Du är en fantastiskt trevlig ung herre som jag är glad att ha lärt känna. Ibland hänger jag inte med i ditt tänk och då känner jag mig lite korkad och underlägsen, men på det stora hela brukar vi hålla med varandra och jag har stor respekt för din syn på monogami.

Zodd:
hoppla

Din avatar får mig alltid att känna mig trygg då jag är ett evigt muminfan, så för det mesta spelar det ingen roll om du så skriver otrevligheter, inte för att jag noterat detta som ett vanligt förekommande fenomen. Jag diggar dig.

ply:
absolut 

Du är supercool och jag är glad att du hittat någon att vara lite romantitramsig med som gör dig glad (inte minst för att jag känner mig mindre skyldig om jag och iste hänger i tiny och gullar, inte för att det händer så ofta, men ja du vet). Jag älskar hur du använder ordet fancy. Hoppas vi träffas någon gång snart! 

DeathByLawnmower:
Vore intressant.

Jag har inte pratat desto mera med dig men any friend of Leijonsparf is a friend of mine, då jag litar på hans omdöme när det kommer till intressanta personer. Det vore roligt att lära känna dig bättre så jag inte bara behöver basera mitt tycke på en andrahandskälla!

snor:
Rodnar ptja tihihehehöhö om du insisteeerar... 

Du är utan tvekan en av de bästa personer jag lärt känna via UM och jag hoppas vi kan hänga snart igen och vara de gamla tanter jag vet att vi är mentalt, både du och jag Rodnar Du har alltid så fina saker att säga och har lyckats både lugna mig och starta mina dagar med ett leende tack vare dina snaps de senaste veckorna HjärtaHjärtaHjärta

FruLiten:
ja vill me 

Jag tycker du är aaaaawesome! Har inte pratat så jättemycket med dig i forumet men en del i Tiny och du är också en av dem som en önskar att en kunde hänga med IRL. Och du är skitsnygg också.

space:

Hurra hurra! Ja det vill vi! Söt

Tycker du är soft och att du borde ge hälften av dina trådar en chans att utvecklas innan du raderar dem Rodnar

Johansson:
Joo jag vill gärna veta Glad
Hoppas det blir något positivt fast jag glömde svara på dit citat om träningen.. Ska se om jag hittar igen det!

Du verkar vara en schysst snubbe men det gör mig lite ledsen att se att du tagit efter vissa användare och pratar som att du aldrig kommer finna romantisk lycka bara för att det inte hänt än. Man ska aldrig ge upp! 

terrormat:
är nyfiken Rodnar

Tycker du verkar supercool, det är lite samma som med DeathByLawnMower häruppe - any friend of snor is a friend of mine. Hoppas vi kan träffas och kalasa tillsammans med snoris någon gång! Rodnar

Kudhos:
Shoot

Lätt den bästa nykomlingen på UM, jag gillar dina snaps, din frisyr och ditt träningspeppande. Du är mycket charmig och dina gifs är roliga. Jag har ingenting negativt att säga. Du är också en av dem jag hoppas få kalasa med IRL någon gång i framtiden! 

Istechetvåpunktnoll:
jaaaaaa

Du är min pojkvän, min sambo, min bästa vän och jag älskar dig fastän du råkar hiva mobiler och annat på mig när du försöker bädda sängen. Det finns ingen som tar ner mig på jorden som du gör och ingen som får mig att slappna av och skratta mer åt helt insane dumma saker. Jag älskar att jag får dig att skratta bara genom att vifta med händerna. Förlåt att jag kittlar dig fast du skriker nej ibland.

den.fete:
säg Galen

Du skulle vara så mycket skönare om du inte hatade dig så mycket utåt sett. Om du bara slappnade av och försökte fokusera på vad du kan bring to the table istället för vad du inte kan bidra med skulle ditt liv säkert se mycket annorlunda ut! 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

tevepro:
säg

Du är askul tycker jag. Jag minns att du var min enda hater förut och det känns roligt såhär i efterhand, inte minst för att jag under påverkan av billigt taxfree-vin bussade din flickvän på dig för att be mig om ursäkt, men också för att dina "i am not amused"-kommentarer utmanade mig att försöka vara roligare jämt. Du har säkert gjort mig tio gånger roligare än vad jag skulle varit annars. Och det är mysigt att se penja så glad. 


   
SvaraCitera

time: råkar hiva mobiler och annat på mig när du försöker bädda sängen

True storyLedsen


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

True storyLedsen

Mm din fjant, vem kollar inte om det är något på täcket innan man vädrar det i luften. TÄNK OM MINA HANTLAR VARIT PÅ SÄNGEN OCH DU KASTAT EN HANTEL I ANSIKTET PÅ MIG. Då hade du fått laga middag själv idag.


   
SvaraCitera

time:

Mm din fjant, vem kollar inte om det är något på täcket innan man vädrar det i luften. TÄNK OM MINA HANTLAR VARIT PÅ SÄNGEN OCH DU KASTAT EN HANTEL I ANSIKTET PÅ MIG. Då hade du fått laga middag själv idag.

But the worst thing was the dementors!!!!


   
SvaraCitera

time: Du är en fantastiskt trevlig ung herre som jag är glad att ha lärt känna. Ibland hänger jag inte med i ditt tänk och då känner jag mig lite korkad och underlägsen, men på det stora hela brukar vi hålla med varandra och jag har stor respekt för din syn på monogami.

Bugar och bockar! Korkad bör du aldrig känna dig.


   
SvaraCitera

jag ser en fancy romantiktramsig dubbeldejt i vår framtid BlinkCool

Du är supercool och jag är glad att du hittat någon att vara lite romantitramsig med som gör dig glad (inte minst för att jag känner mig mindre skyldig om jag och iste hänger i tiny och gullar, inte för att det händer så ofta, men ja du vet). Jag älskar hur du använder ordet fancy. Hoppas vi träffas någon gång snart! 


   
SvaraCitera

okkkkkkkkkkk:)


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

S3ON:
okkkkkkkkkkk:)

Om UM var Game of Thrones och jag var kung skulle du vara min hand to the king, tänker jag mig. Du var en superöverraskning IRL, jag tänkte ju att du skulle se heeeelt annorlunda ut, men du var riktigt kul att festa med på UM-träffen! 


   
SvaraCitera

Do your thing


   
SvaraCitera

time: u är askul tycker jag. Jag minns att du var min enda hater förut och det känns roligt såhär i efterhand, inte minst för att jag under påverkan av billigt taxfree-vin bussade din flickvän på dig för att be mig om ursäkt, men också för att dina "i am not amused"-kommentarer utmanade mig att försöka vara roligare jämt. Du har säkert gjort mig tio gånger roligare än vad jag skulle varit annars. Och det är mysigt att se penja så glad.

vilka var dessa kommentarer - på um? Rodnar


   
SvaraCitera

hallågg


   
SvaraCitera
Kudhos

Är på mobilen, men jag diggar det jag fick läsa. Har chillat med snaps men ska tillbaka på sadeln strax.:3


   
SvaraCitera

time: Du är utan tvekan en av de bästa personer jag lärt känna via UM och jag hoppas vi kan hänga snart igen och vara de gamla tanter jag vet att vi är mentalt, både du och jag  Du har alltid så fina saker att säga och har lyckats både lugna mig och starta mina dagar med ett leende tack vare dina snaps de senaste veckorna

Gullis! Mycket glad Du är en av de finaste jag lärt känna här också. Är jätteglad över att vi känner varann, mindre glad över att vi inte kunnat umgås så mycket pga distansen. Tumme ned Jag hoppas att du flyttar till Stockholm eller åtminstone till SVERIGE så att vi kan hänga mer i fortsättningen! Du är liksom BFF-material och det vore tråkigt om vi inte fick chansen att leva ut vår potential tihihi. Rodnar Okej låter som ett frieri, ska sluta vara creepy nu. Bra svar och det gjorde mig jätteglad - tack! Hjärta


   
SvaraCitera