Aviseringar
Rensa alla

Vad tycker tjejer om KK


Ämnesstartare

Jag vet att denna sida är anonym men jag är en kille på 15 år som skulle vilja ha en kk. Jag är ganska lång och ser helt ok. Vad tycker ni tjejer om att ha en kk? Skulle ni vilja ha mig som kk om ni kände mig?


   
Citera

Usch.. Lite ung för att börja tänka i sådana banor(?) Shockerad Det här med KK är väldigt vanligt förekommande och beroende på vem man är och hur tydlig man är med sina Intentions så brukar det var relativt lätt att hitta någon om man vistas på fester etc där ett första steg kan ske. Sen är det relativt knepigt som kille att hitta någon. Utbudet är relativt högt som tjej jämfört med oss killar 🙂

Men det viktigaste av allt... Var tydlig mot den du hamnar i säng med vad din avsikt är.. Utnyttja inte!


   
SvaraCitera

KK slutar med känslor.

Knullar man med någon tillräckligt så bildas det känslor i någon part, det är i alla fall min hypotes.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
KK slutar med känslor.

Knullar man med någon tillräckligt så bildas det känslor i någon part, det är i alla fall min hypotes.

Beror helt på vem man är. För mig fungerar det inte, åt båda håll. Jag är en känslomänniska och kan endast ha sex med en person som jag känner något för. En person som har sex och umgås med mig får känslor efter ett tag även om deras avsikt inte är så.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
KK slutar med känslor.

Knullar man med någon tillräckligt så bildas det känslor i någon part, det är i alla fall min hypotes.

Så är det verkligen inte för alla. 


   
SvaraCitera

Satsa på att bli vän med tjejer istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla tjejer är blyga och vågar liksom inte


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Så är det verkligen inte för alla. 

Inte kärlek enbart såklart.

Edvinsecer:
Alla tjejer är blyga och vågar liksom inte

Sexism är alltid kul.


   
SvaraCitera

Edvinsecer:
Alla tjejer är blyga och vågar liksom inte

Alla tjejer är verkligen inte blyga.. Speciellt i 15-18 års ålder.. Därefter börjar de dock bli mer skygga då det finns killar som väljer att utnyttja tjejer i tidig ålder. 


   
SvaraCitera

jakobmiller: Lite ung för att börja tänka i sådana banor(?)

Varför?  

TS har individuella behov

mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Varför?  

TS har individuella behov

mvh

jakobmiller:

Alla tjejer är verkligen inte blyga.. Speciellt i 15-18 års ålder.. Därefter börjar de dock bli mer skygga då det finns killar som väljer att utnyttja tjejer i tidig ålder. 

Finns det någon tjej som skulle vela ha en kk?


   
SvaraCitera

S3ON:

Varför?  

TS har individuella behov

mvh

Så är det absolut. Vi har dessutom alla olika syn på sex där jag är en av dem som förknippar det med känslor, värme och genuinitet. Jag tycker det är tråkigt att man som 15-åring har ett behov att tillfredas sexuellt, utan känslor. Det visar lite vad vårt samhälle och porrindustrin påverkar vår syn på sex. Det börjar bli för ytligt IMHO.


   
SvaraCitera

Edvinsecer:

Finns det någon tjej som skulle vela ha en kk?

Som svar på din fråga: Ja

När du passerar 20-årsåldern och vistas ute på krogen så kommer du inse att de flesta (det är min personliga uppfattning) så är nog nästan majoriteten ute efter ett snabbt one night stand eller kk. 


   
SvaraCitera

jakobmiller: Jag tycker det är tråkigt att man som 15-åring har ett behov att tillfredas sexuellt, utan känslor. Det visar lite vad vårt samhälle och porrindustrin påverkar vår syn på sex.

Okej, låt ej de tankarna påverka andra negativt så blir allt jättebra! 🙂 


   
SvaraCitera

jakobmiller: t. Jag tycker det är tråkigt att man som 15-åring har ett behov att tillfredas sexuellt, utan känslor. D

Alla är inte mogna för ett förhållande i den åldern men det behöver inte betyda att man bortser från sina rusande hormoner 


   
SvaraCitera