Aviseringar
Rensa alla

vad tycker um om denna jacka?


Ämnesstartare

http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=54298

jag blev kär. tror jag ska köpa den. men tror inte den är speciellt varm. vilket gör att den egentligen inte löser mitt problem

men om jag köper den så ska jag göra ett fotoalbum, likt det wbc gjorde om sin jacka :D.

droppa en line om ditt tyckande angående jackan


   
Citera
Ämnesstartare

Vad alla ska gå runt med sådana nu då. Rätt snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol vi har egna sådana jackor på vår skola som är sjukt mkt snyggare och kostar 1000. den där är ful och kostar det dubbla :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

vi har egna sådana jackor på vår skola som är sjukt mkt snyggare och kostar 1000.

vikken skola? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

vikken skola? 😉

http://varsitysweden.wordpress.com/2009/12/22/procivitas/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan vill ha kläder med sin skolas logga på, egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

http://varsitysweden.wordpress.com/2009/12/22/procivitas/

vet inte, det såg väl ok ut. men är nog ute efter något mer stilrent. det va förmkt kladd för min del

oj, ser ut att vara en bratskola btw :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vem fan vill ha kläder med sin skolas logga på, egentligen.

är du stolt över att gå på en viss skola så vill man ju det. man vill att ALLA ska veta. tex om du går på Harvard, Yale osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en tröja med mitt skolmärke på. Den krympte i tvätten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

är du stolt över att gå på en viss skola så vill man ju det. man vill att ALLA ska veta. tex om du går på Harvard, Yale osv.

Bah.

Sedan så är detta en tattig gymnasieskola i Sverige, inte riktigt jämförbart med de stora universiteten så som Yale och Harvard.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vem fan vill ha kläder med sin skolas logga på, egentligen.

om man gillar skolan och tkr att loggan är snygg, vrf skulle man inte ha det?

oktoberbarn:

är du stolt över att gå på en viss skola så vill man ju det. man vill att ALLA ska veta. tex om du går på Harvard, Yale osv.

får mig att tänka på ucla. många som har sådana tröjor verkar inte fatta att det är collegekläder.

oktoberbarn:

vet inte, det såg väl ok ut. men är nog ute efter något mer stilrent. det va förmkt kladd för min del

oj, ser ut att vara en bratskola btw :p

har ingen själv, bara tröjan, men tkr den är grymt mkt snyggare än alla "låtsasjackor". liksom en collegejacka är en collegejacka, då bör den stå för en skola också och inte vara ngt som typ gina tricot har hittat på. precis alla fjortisar går ju runt i de jackorna nuförtiden -_-

och ja, din fördom stämmer delvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sedan så är detta en tattig gymnasieskola i Sverige, inte riktigt jämförbart med de stora universiteten så som Yale och Harvard.

vi har folk som har kommit in på harvard, oxford, princeton, cornell, cass, warwick osv. så tattig, nej. men absolut inte sveriges bästa gymnasieskola, då blir jag rädd.


   
SvaraCitera

Tror att du kommer passa bra i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Sedan så är detta en tattig gymnasieskola i Sverige, inte riktigt jämförbart med de stora universiteten så som Yale och Harvard.

status kan skapas lite var som helst. status kan skapas i din umgängeskrets. behöver inte ha stora institutioner för att skapas.

fast jag tror det är långt ifrån alla som gör det för den anledningen. man känner att skolan man går på är viktig för en, gemenskap och andra positiva känslor gör att man går o köper sig en tröja [y]

alltså huhu, den skolan som sampolite går på har jag för mig är rätt känd. sampolite, var det inte någon från din skola som lyckades få 45p på IB förra året? kände igen namnet på din skola direkt

sampolite:

skolan

titta på mitt stycke ovanför


   
SvaraCitera