Aviseringar
Rensa alla

vad tycker um om denna jacka?


oktoberbarn:

droppa en line om ditt tyckande angående jackan

Meeeeeennnnnnnnnnnnnn 2000 KR?!?!?!?!?!?!?!?!? SKA DU KÖPA DEN!!?!?!!?!?!?!?!?!

Har en riktig sådan från USA som är gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

då bör den stå för en skola också och inte vara ngt som typ gina tricot har hittat på.

jo men, den är snygg o alla skolor erbjuder inte sådana jackor. så det finns en efterfrågan på sådana jackor från sådana som mig tex [y]

stereo total:

Tror att du kommer passa bra i den.

kommer du upp till sthlm o tittar på mig när jag har den? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Meeeeeennnnnnnnnnnnnn 2000 KR?!?!?!?!?!?!?!?!? SKA DU KÖPA DEN!!?!?!!?!?!?!?!?!

tänkte köpa ännu dyrare egentlgine eftersom att jag ville försäkra mig om att inte frysa i vinter o samtidigt kunna bemöta min minimala fåfänga [crazy]. jag förlorar mkt pengar på att vara sjuk, förmkt pengar typ (kan ej jobba då).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ej värd pengarna


   
SvaraCitera

oktoberbarn:

kommer du upp till sthlm o tittar på mig när jag har den? [cute]

Haha, absolut. Men innan du betalar så dyra pengar, kolla på beyond retro, när kan dom ha liknande som är snuskigt snygga.


   
SvaraCitera

oktoberbarn:

tänkte köpa ännu dyrare egentlgine eftersom att jag ville försäkra mig om att inte frysa i vinter o samtidigt kunna bemöta min minimala fåfänga . jag förlorar mkt pengar på att vara sjuk, förmkt pengar typ (kan ej jobba då).

Min är äkta vara från USA coolare också. [cool] köp min. [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

skola som lyckades få 45p på IB förra året? kände igen namnet på din skola direkt

nix, vi har inte IB. vi är mer kända för att göra bra ifrån oss i UF, är ju från början en entreprenörsskola. och sedan är vi väl kända som skånes bästa gymnasieskola, trodde inte det från början men har börjat inse det på senare tid när man har märkt att folk bortom skånes och smålands gränser känner till oss

oktoberbarn:

jo men, den är snygg o alla skolor erbjuder inte sådana jackor. så det finns en efterfrågan på sådana jackor från sådana som mig tex

gör egna! det gjorde vi. elevråd runt om i sverige skulle kunna tjäna rätt bra med pengar på den efterfrågan som faktiskt finns. sedan bidrar det ju till en viss sammanhållning på skolan. dock sålde just jackan inte så bra på våra skolor, men tror det var pga priset och att alla köpte tröjan istället, som enligt mig är både snyggare och skönare [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror för övrigt inte att de är så varma D: ofta har man ju dem uppknäppta dessutom. köp en en snygg kappa istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag tror för övrigt inte att de är så varma D: ofta har man ju dem uppknäppta dessutom.

hahaha vet :D. vet vet vet [crazy]. men det är ju så snygg [cry].

soimpolite:

köp en en snygg kappa istället!

inte säker på vad en kappa exakt är o vart man hittar sådant [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

nte säker på vad en kappa exakt är o vart man hittar sådant

en längre jacka typ. h&m har faktiskt några snygga stilrena.

http://live.burberry.com/presentations/burberry-prorsum-womenswear-spring-summer...

07:50 i svart skinn. sjukt snygg.

oktoberbarn:

hahaha vet :D. vet vet vet . men det är ju så snygg .

nej :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

07:50 i svart skinn. sjukt snygg.

aaaaaaaaahhhhhhhh

hahah glömde säga, jag är kille :P. så jag tror inte den där jackan vid 7:50 skulle passa så bra ^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

nej :p

joo! jag tycker!! o det är mig själv som jag ska göra nöjd [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

hahah glömde säga, jag är kille :P. så jag tror inte den där jackan vid 7:50 skulle passa så bra ^^.

http://uk.burberry.com/fcp/product/clothing-accessories/coats/pressed-wool-milit...

men ngt i den stilen kanske. iaf sjukt snyggt med kappor på killar haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

men ngt i den stilen kanske. iaf sjukt snyggt med kappor på killar haha

okej, mja, jag är ganska lång så jag vet inte. men jag har faktiskt funderat på en kappa. någon som kan kan dra åt lite i midjan så den får lite former. tycker det är jätte snyggt. men det är lätt hänt att det blir fult också. vet inte ännu vad det är jag måste se upp för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

okej, mja, jag är ganska lång så jag vet inte. men jag har faktiskt funderat på en kappa. någon som kan kan dra åt lite i midjan så den får lite former. tycker det är jätte snyggt. men det är lätt hänt att det blir fult också. vet inte ännu vad det är jag måste se upp för.

testa innan du köper :p


   
SvaraCitera