Aviseringar
Rensa alla

Vad tycks ?


Biologen:

Varför kände du att det där var nödvändigt att skriva isola? Mår du bättre nu? Är du stolt över dig själv? [smile]

Att jag gav dig en liten känga för att du tyckte att det var kul att förstöra någons tråd, någon som ej själv vågar/vill säga till - ah.


   
SvaraCitera

isola:

Att jag gav dig en liten känga för att du tyckte att det var kul att förstöra någons tråd, någon som ej själv vågar/vill säga till - ah.

[y]

Tycker dock det är en tråkig inställning. Tyckte bröden var fina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Att jag gav dig en liten känga för att du tyckte att det var kul att förstöra någons tråd, någon som ej själv vågar/vill säga till - ah.

Jag håller med du förstör min blogg med dina bröd bilder och jag skapade den här tråden för att prata om min blogg inte om bröd!!


   
SvaraCitera

Du kan ju posta bröd-bilder på din blogg [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Att jag gav dig en liten känga för att du tyckte att det var kul att förstöra någons tråd, någon som ej själv vågar/vill säga till - ah.

Jag håller med du förstör min blogg med dina bröd bilder och jag skapade den här tråden för att prata om min blogg inte om bröd!!


   
SvaraCitera

Biologen:

Tycker dock det är en tråkig inställning. T

Det är en tråkig inställning att inte tycka att man ska få förstöra för andra bara för att jävlas? Bröd i sig har väl ingen klagat på herregyy
Men nu ska jag ej kapa tråden mer.


   
SvaraCitera
mynona

Dan fick dock inte delade brödförebråelser, fast han också postade bröd (och mindre konstärliga sådana)[no-no]

Både bröden och bloggen är så fina så[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Dan fick dock inte delade brödförebråelser, fast han också postade bröd (och mindre konstärliga sådana) Både bröden och bloggen är så fina så

Tack [bigsmile] mena av alla bakelser varför just bröd? Eller vet ni bad jag ska faktiskt skriva om bröd i min blogg haha och om den här tråden.


   
SvaraCitera

isola:

Att jag gav dig en liten känga för att du tyckte att det var kul att förstöra någons tråd, någon som ej själv vågar/vill säga till - ah.

Tråden bryter dock mot reglerna då det räknas som reklam att länka till sin blogg i forumet.


   
SvaraCitera

Skriv om hur dumma folk är på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Tråden bryter dock mot reglerna då det räknas som reklam att länka till sin blogg i forumet.

Ska jag ta bort mitt blogg länk ?


   
SvaraCitera

Ganon:

Tråden bryter dock mot reglerna då det räknas som reklam att länka till sin blogg i forumet.

nä man får skriva adressen till dem nu, tror jag. xsenia har iaf alltid haft sin bloggadress som signatur och andra bloggtrådar hat fått vara kvar. tror jag.


   
SvaraCitera

Ganon:

Tråden bryter dock mot reglerna då det räknas som reklam att länka till sin blogg i forumet.

Knarko är på semester så det är lugnt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nä man får skriva adressen till dem nu, tror jag. xsenia har iaf alltid haft sin bloggadress som signatur och andra bloggtrådar hat fått vara kvar. tror jag.

Ja men då ska jag inte ta bort [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Skriv om hur dumma folk är på UM.

Hur dumma är de ? Och på vilket sätt ?[rolleyes]


   
SvaraCitera