Aviseringar
Rensa alla

Vad var eran värsta mardröm?


Ämnesstartare

Min värsta mardröm var att jag var ute med en kompis. Och vi två skulle gå över en stor lång bro. Min kompis tappade balansen och ramlade ner från bron. Det var också en tågbanna nedanför den stora bron. När jag vaknade så kunde jag inte sluta tänka på den där mardrömen igen.


   
Citera

Det var en sån där jag brukade drömma när jag hade feber förr, svårt att förklara.. Men det är inget läskigt egentligen, endast min hjärna som tyckte under drömmen och skapade panik.. Kanske var länkat med panikångest, vet ej...


   
SvaraCitera

drömde att mina kompisar puttade ner mig från ett högt stup, när jag landat var jag förlamad, och kunde inte heller prata. Samma vänner sprang ner och kollade på mig när jag låg där, petade lite och vände på mig och sa något men hörde inte vad. Efter ett bra tag kom en ambulans och också min familj, precis när vi skulle åka iväg kom en okänd man fram och sa att han var min pojkvän eller något sådant. Han sa att han skulle ta hand om mig, och själv ta mig till sjukhuset. Av någon jävla anledning svalde alla det och lät han ta mig med sig. Han åkte ut till en stuga mitt i ingenstans och där aset "tog hand om mig" och var allmänt creepy. Satt i en rullstol, förlamad och utan talförmåga, i massa massa år.

tog ett bra tag innan jag hämtade mig efter denna mardröm hahah


   
SvaraCitera

Jag brukade ha en återkommande dröm när jag var yngre om att det försökte bryta sig in folk i mitt hus när jag låg och sov. Den var så verklig att jag vaknade halvvägs ut genom fönstret några gånger, innan jag insåg att jag kanske hade drömt och tvingade mig själv ut i hallen för att konstatera att ingen var där.

Usch vad det var obehagligt. Jag är glad att jag inte haft den drömmen sen jag flyttade hemifrån.


   
SvaraCitera

När jag 4-5 år drömde jag att min pappa blev inlurad i en traktor där han sedan blev knivskuren i magen av en talande räv och dog. Precis då vaknade jag.

Drömde alltid att folk som stod mig nära eller att jag själv höll på att bli mördad.


   
SvaraCitera
Pöjk

När jag var mindre drömde jag om en krokodil från bamse som smetade marmelad i mitt hår. Fyfan...


   
SvaraCitera
Lounge

mina värsta drömmar är oftast de som handlar om att det är personer/föremål i rummet där jag ligger

så verkliga.. drömde ganska nyss om att en "person" sprang runt min säng. drömde återkommande när jag var liten om vålnader som flög runt i rummet/att jag hörde röster ute i hallen.

men drömmer som tur ej är mardrömmar så ofta


   
SvaraCitera

mest traumatiska jag drömt var en återkommande dröm närj ag var liten. Bananer i pyamas var onda och kidnappade mig för att bada i en pool i en avskild del av vårt hus. Låter jätteotraumatiskt men gud vad jaggråtit till den drömmen alltså


   
SvaraCitera

det va en liten sån där uppblåsbar bebispool


   
SvaraCitera

Drömt flera gånger att jag blir jagad, slagen, misshandlad, våldtagen. Drömt massor av gånger att folk i min närhet dör. Drömt att jag dödat folk i min närhet.


   
SvaraCitera

När jag fyra gånger på raken trodde att jag vaknade men så hände något jättekonstigt (jag drömde alltså fortfarande).
När jag sedan vaknade igen så kunde jag inte veta om jag var vaken eller drömde så när so helst kunde något skitläskigt hända. Det var konstigt.


   
SvaraCitera

När jag yngre så drömde jag att jag fick som uppdrag att pissa ut badvatten till en simbassäng i Ryssland. Då vaknande jag och upptäckte att jag fortfarande pissade. Utan att gå in på detaljer så kan jag säga att jag var lite för stor för att kissa i sängen. Tumme ned


   
SvaraCitera