Aviseringar
Rensa alla

Vad vill du ha på Alla Hjärtans Dag?


Ämnesstartare

Vad hade du tyckt varit fint att få på alla hjärtans dag?
Inget trams som "Jag vill bara vara med min älskling <3333", det kommer mötas med kraftigt språkbruk som inte borde användas på sidan då det faktiskt finns en del unga medlemmar. [no-no]

Jag vill höra roliga saker, som "Jag vill ha alla hjärterna ut min pojkväns favoritkortlek" eller "Jag vill att min flickvän ska väcka mig med att sjunga Aerosmiths I Dont Wanna Miss A Thing iförd en kostym som ser ut som ett jättestort hjärta" osvosv.

Jag tycker kortleksidén var lite unik. [cool]

Ni kan ju åtminstone komma med vettiga saker, som "Jag vill sexa som ett djur hela dagen" och liknande.


   
Citera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad hade du tyckt varit fint att få på alla hjärtans dag?

En låda med öl och whiskey vore ju väldigt fint att få. [cheers]


   
SvaraCitera

Ett flak pilsner och en flaska jäger vore ju väldigt fint att få. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Vill ha lite attention bara. Kommer jag dock inte få, men man kan ju alltid vilja. Emot mina principer att vilja ha attention på alla hjärtans dag, men kan man undgå det när man ser alla gulligulla med varann extra mycket. [mad]


   
SvaraCitera

Jag vill ha brutalt och våldsamt sex, och choklad [mad]


   
SvaraCitera

Ska köpa choklad och blåbärssoppa till mig själv. [mad] Eller, vid närmare eftertanke gör jag nog det redan idag.


   
SvaraCitera

vill ha en kyss av någon snygg flicka[blush]


   
SvaraCitera

Att jag kmr hem och det ligger en naken het brud på min säng och lite röda rosor strödda lite här och där


   
SvaraCitera

det ända jag vill är att någon skulle älska mig


   
SvaraCitera

Jag ville ha ett kort från min bästa vän,men d va tydligen för mycke begärt,varför slösa 10 spänn lixom.

OF 5:

det ända jag vill är att någon skulle älska mig

du är lika deprimerande som mig,vi borde nästan fira ihop.


   
SvaraCitera

Tözen:

du är lika deprimerande som mig,vi borde nästan fira ihop.

bor du i den så kallade huvudstaden så borde vi nog nästan det


   
SvaraCitera

OF 5:

bor du i den så kallade huvudstaden så borde vi nog nästan det

jag bor i åkersberga!flotta kvarter vettu.
(Dock så ska jag inte fira med mer än alkohol då jag inte ska fira med den killen jag borde för jag är för feg[n])alkohol och kakdegsglass+fysik är nog min dag =/


   
SvaraCitera

jag vill ha en söt tjej att spendera dagen med,
men de är ju bara att glömma typ. har redan blivit dissad av två st..


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Jag fick jättefin grej av min syster förra året. Alla [love] dag behöver väl inte bara handla om par-relationer? [cute]

Hon hade i alla fall framkallat foton på oss två, klistrat in i ett album och skrivit rader ur några av mina favoritlåtar, och som passade till fotonen, runt [y][love]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

The Outlaw:

jag vill ha en söt tjej att spendera dagen med, men de är ju bara att glömma typ. har redan blivit dissad av två st..

Aw[sad]
Hoppas du får en bra dag ändå [cute]
Alla[love] dag är ändå överskattat [no-no]


   
SvaraCitera