Aviseringar
Rensa alla

Vad vill en kille ha i present?


Ämnesstartare

Min kille fyller snart 20 och vi har även snart våran 1 årsdag. Vad kan man köpa som inte är allt för dyrt. Går på gymnasiet och pluggar så har inte nån lön. Har bara studiebidrag. Måste köpa en av sakerna nu innan så jag har råd. Det är så svårt med presenter. Det är lättare till en tjej. Oftast när jag köper till mina tjejkompisar tänker jag på vad jag vill ha och ger de till dom eftersom vi vill ha samma saker oftast.

nu när det gäller min pojkvän är det svårare.
han hatar parfym så de kan jag inte köpa och andra gånger som jag köpt något så har jag köpt,En tröja,En bok där man fyller i saker typ minnen och va man älskar ha sin partner och sånt.
en mugg och ett halsband. De finns inte så mycket kvar att köpa då känner jag. Snälla ge förslag!


   
Citera

Alla män vill ha old spice, greve hamiltons blandning, något fint band ur "Krigs-vetenskapsakademiens handlingar och tidskrift", någonting ur Calle Jularbos musiksskatt samt skoputs - detta är fakta.


   
SvaraCitera

Åh Calle Jularbo


   
SvaraCitera

Om han är romantisk av sig så kanske du kan köpa ett fint armband/alternativt "par-armband", dvs två armband (ett till dig och ett till honom)

Eftersom du inte har mycket pengar skulle du ju kunna skriva ett brev till honom också där du skriver vad han betyder för dig osv, tro mig det uppskattas!

Spelar nog egentligen inte sån stor roll Vad du köper utan Att du köper något/ger honom något, samt att du behandlar honom lite extra bra på hans dag med massage och ösa på med kärlek 🙂


   
SvaraCitera

Är han en gamer? Såfall spel kanske? Skulle rekommendera ett spel ur far cry serien? Gillar han bilar så Need for speed 2015


   
SvaraCitera
Exner

Hitta på något som visar hur väl du känner och bryr dig om honom
.


   
SvaraCitera

Exner:
Hitta på något som visar hur väl du känner och bryr dig om honom
.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CasperJ:
Om han är romantisk av sig så kanske du kan köpa ett fint armband/alternativt "par-armband", dvs två armband (ett till dig och ett till honom)

Eftersom du inte har mycket pengar skulle du ju kunna skriva ett brev till honom också där du skriver vad han betyder för dig osv, tro mig det uppskattas!

Spelar nog egentligen inte sån stor roll Vad du köper utan Att du köper något/ger honom något, samt att du behandlar honom lite extra bra på hans dag med massage och ösa på med kärlek 🙂

Låter verkligen som ett bra förslag! Ska de vara sån med ingraverade namn du menar eller vad syftade du på med armbanden? Och de me ett brev ska jag nog också göra fast ska köpa något med:) tack för din hjälp!!  🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KycklingenSwe:
Är han en gamer? Såfall spel kanske? Skulle rekommendera ett spel ur far cry serien? Gillar han bilar så Need for speed 2015

Ja jo han är en gamrr men spel är ju as dyra och så vet man inte va han gillar. Han gillar ju Assassins creed och Halo och GTA och sånna spel vet jag^^ är de du sa ett sånt typ av spel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Hitta på något som visar hur väl du känner och bryr dig om honom
.

Jag gjorde en slags kärleksbok på våran halvårsdag så vet inte vad mer utöver de man kan göra för att visa det isåfall:/ tack för tipset:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CasperJ:
Om han är romantisk av sig så kanske du kan köpa ett fint armband/alternativt "par-armband", dvs två armband (ett till dig och ett till honom)

Eftersom du inte har mycket pengar skulle du ju kunna skriva ett brev till honom också där du skriver vad han betyder för dig osv, tro mig det uppskattas!

Spelar nog egentligen inte sån stor roll Vad du köper utan Att du köper något/ger honom något, samt att du behandlar honom lite extra bra på hans dag med massage och ösa på med kärlek 🙂

Han är musiker så funderade på någottill hans trummor men är fan sämst på sånt:/ han älskar även metal genren(stavning).


   
SvaraCitera

håll om honom och säg att du älskar honom du behöver inte ge ngt materielt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:
håll om honom och säg att du älskar honom du behöver inte ge ngt materielt

Iförsig,de har du rätt i men man vill ju endå ge bort något de känns alltid bäst att ge något. Det är ju endå födelsedag och den årsdag. Och då vill man gärna ge något till honom:)


   
SvaraCitera

Måsen97:

Iförsig,de har du rätt i men man vill ju endå ge bort något de känns alltid bäst att ge något. Det är ju endå födelsedag och den årsdag. Och då vill man gärna ge något till honom:)

en resa?


   
SvaraCitera

Thé King:

en resa?

sista minuten kan ju va billig ibland


   
SvaraCitera