Aviseringar
Rensa alla

Vad vill en kille ha i present?


Ämnesstartare

Thé King:

en resa?

Om jag bara hade råd me de:/ jag jobbar inte,jag pluggar så får bara studiebidrag så om du vet något billigare jag kan ge honom så blir jag glad för alla tips jag kan få:)


   
SvaraCitera

Måsen97:

Om jag bara hade råd me de:/ jag jobbar inte,jag pluggar så får bara studiebidrag så om du vet något billigare jag kan ge honom så blir jag glad för alla tips jag kan få:)

kommer inte på ngt men han blir lika glad vad du än ger honom om man älskar ngn och känner sig älskad så spelar det materiella ingen roll lycka tillTumme upp


   
SvaraCitera

Grammofonskiva med Ingmar Nordströms 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

kommer inte på ngt men han blir lika glad vad du än ger honom om man älskar ngn och känner sig älskad så spelar det materiella ingen roll lycka tillTumme upp

Ah jo de är ju faktiskt sant:) men tack endå:) och tack så mycket:) lär behövas haha^^ fast har fått lite tips nu så ska försöka komma på något bra:) 


   
SvaraCitera

Måsen97:

Ja jo han är en gamrr men spel är ju as dyra och så vet man inte va han gillar. Han gillar ju Assassins creed och Halo och GTA och sånna spel vet jag^^ är de du sa ett sånt typ av spel?

Aaa, de är ungefär likadana spel  (förutom need for speed vilket är mer ett bilspel). Som du sa, spelet  kostar en del nuförtiden, runt 500kr typ.


   
SvaraCitera

sex på morgonen 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KycklingenSwe:

Aaa, de är ungefär likadana spel  (förutom need for speed vilket är mer ett bilspel). Som du sa, spelet  kostar en del nuförtiden, runt 500kr typ.

Jaha okej tack så mycket för tipset:) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
sex på morgonen 😉

Haha de får han om han vill såklart men nu menade jag en present som jag kan köpa till honom haha^^


   
SvaraCitera

Måsen97:

Jaha okej tack så mycket för tipset:) 

Np


   
SvaraCitera
Exner

Måsen97: