Aviseringar
Rensa alla

Vad vill en kille ha i present?


Ämnesstartare

Thé King:

en resa?

Om jag bara hade råd me de:/ jag jobbar inte,jag pluggar så får bara studiebidrag så om du vet något billigare jag kan ge honom så blir jag glad för alla tips jag kan få:)


   
SvaraCitera

Måsen97:

Om jag bara hade råd me de:/ jag jobbar inte,jag pluggar så får bara studiebidrag så om du vet något billigare jag kan ge honom så blir jag glad för alla tips jag kan få:)

kommer inte på ngt men han blir lika glad vad du än ger honom om man älskar ngn och känner sig älskad så spelar det materiella ingen roll lycka tillTumme upp


   
SvaraCitera

Grammofonskiva med Ingmar Nordströms 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:

kommer inte på ngt men han blir lika glad vad du än ger honom om man älskar ngn och känner sig älskad så spelar det materiella ingen roll lycka tillTumme upp

Ah jo de är ju faktiskt sant:) men tack endå:) och tack så mycket:) lär behövas haha^^ fast har fått lite tips nu så ska försöka komma på något bra:) 


   
SvaraCitera

Måsen97:

Ja jo han är en gamrr men spel är ju as dyra och så vet man inte va han gillar. Han gillar ju Assassins creed och Halo och GTA och sånna spel vet jag^^ är de du sa ett sånt typ av spel?

Aaa, de är ungefär likadana spel  (förutom need for speed vilket är mer ett bilspel). Som du sa, spelet  kostar en del nuförtiden, runt 500kr typ.


   
SvaraCitera

sex på morgonen 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KycklingenSwe:

Aaa, de är ungefär likadana spel  (förutom need for speed vilket är mer ett bilspel). Som du sa, spelet  kostar en del nuförtiden, runt 500kr typ.

Jaha okej tack så mycket för tipset:) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
sex på morgonen 😉

Haha de får han om han vill såklart men nu menade jag en present som jag kan köpa till honom haha^^


   
SvaraCitera

Måsen97:

Jaha okej tack så mycket för tipset:) 

Np


   
SvaraCitera
Exner

Måsen97:

Jag gjorde en slags kärleksbok på våran halvårsdag så vet inte vad mer utöver de man kan göra för att visa det isåfall:/ tack för tipset:)

Bra grej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Bra grej!

Tack:) Han blev glad för boken på halvårsdagen men om jag denna gången när vi snart har ett år ska ge honom något som visar hur mycket jag älskar honom så vet jag inte vad jag  ska ge honom:/ har fått massa tips nu så ska försöka göra något bra:)


   
SvaraCitera

Måsen97:

Låter verkligen som ett bra förslag! Ska de vara sån med ingraverade namn du menar eller vad syftade du på med armbanden? Och de me ett brev ska jag nog också göra fast ska köpa något med:) tack för din hjälp!!  🙂

Finns många alternativ vad jag sett, finns såna med typ armborst för att representera kärlek, finns två stycken armband med en nyckel och den andra med ett lås, annars kan du ju köpa ingraverade om du hellre vill det jaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CasperJ:

Finns många alternativ vad jag sett, finns såna med typ armborst för att representera kärlek, finns två stycken armband med en nyckel och den andra med ett lås, annars kan du ju köpa ingraverade om du hellre vill det jaa

Hade inte en tanke på de!  Vilken tur du såg tråden! Du är ju bara bäst! Tack! Vart du vart man kan köpa de? Och om du vet ungefär va de kostar? 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera