Aviseringar
Rensa alla

vad vill han?


Ämnesstartare

hejsan, vill bara klaga av mej lite och höra ifall någon vart med om något liknande.

Förra året började jag chatta och prata rätt mycket med en kille som är kompis till min bästa killkompis. Vi träffades, han sov hos mej, vi strulade och hade det mysigt. Jag kände sen att njaa han är nog inget för mej, men han verkade gilla mej väldigt mycket och tjatade om att träffas jämt och hur fin jag var osv. så jag fortsatte träffa honom.

Efter nån månad när jag lärt känna han lite mer började jag få känslor för honom när ja märkte hur snäll och gullig han var, gjorde precis allt för mej. Nu till problemet, vi är tillsammans sen 5 månader tillbaka, men det verkar som han struntar helt i mej nu , smsade varje dag innan, nu kan de gå 3-4 dar innan nån av oss hör av sej ( jag vill inte börja jämt och va för på mej). Innan träffades vi varje/varannan helg då han bor på internat i veckorna, nu får ja tjata så in i bomben för att få träffa han typ var 4:e vecka.

Sist han var hos mej hade de gått 5 veckor sen vi träffades, ja va jättelycklig när han kom, men han ville bara sova, de va på kvällen, så när ja pussa honom vände han bara bort och sa att han va trött, jag som hade längtat ihjäl mej i 5 veckor..

När jag frågar va de är säjer han ba de är la inget, ja är la som vanligt? och skojjar bort de, jag vill så gärna ha tillbaka hans gamla jag, tycker verkligen om honom. Men känns som jag inte orkar ha det såhär längre, jag märker ju att nåt är fel men han säjer inte vad, och ibland lovar han att komma men smsar 12-1 på natten att de visst inte blev så, väljer nästan jämt sina kompisar före mej osv, i början va de helt tvärtom.

så, varför började han ens ragga på mej? va kan de va som är fel?
har sagt till honom nu att jag vill prata med honom imon (tele) och funderar då på att säja till honom att vi ska skita i att va tillsammans

tack på förhand


   
Citera

sagahh:

har sagt till honom nu att jag vill prata med honom imon (tele) och funderar då på att säja till honom att vi ska skita i att va tillsammans

gör det. han verkar ha tröttnat, tyvärr [sad]


   
SvaraCitera

Tror han har tappat känslorna för dig men inte har sagt det för att han kanske inte vet hur han ska säga det


   
SvaraCitera

Antingen så har han tappat känslorna eller så tar han dig för givet. Jag tror dock mest på det första alternativet, eftersom han inte verkar vilja träffas och när ni väl träffas så, ja.

När du pratar med honom i telefon tycker jag att du ska fråga rätt ut vad problemet är, och om han skojar bort det ska du säga att det är slut.


   
SvaraCitera

han är för feg för att säga som det är


   
SvaraCitera

Finns flera anledningar, men tar dem 3 vanligaste.

1. Han har slutat gilla dig/tröttnat på dig men är för rädd för att säga det till dig.

2. Han tar dig för givet, vet att han har dig och att du inte kommer lämna honom (Du nämnde att det är DU som är tvungen och tjata för att träffa honom var 4e vecka + såsom det låter, är det du som tofflar och han som chillar på läget xD). Han behöver inte ens bry sig (tror han) men att du ändå kommer vara där vid hans sida.

3. Han har redan fått allt (Antar att ni redan har haft samlag) och är nu nyfiken efter en annan tjej.

Vilket som, hör inte av dig - bry dig inte, va med dina kompisar och gör andra aktiviteter.
Var upptagen och visa att du har ett liv utanför honom 😀


   
SvaraCitera

utan att ha läst denna texten kan jag lugnt säga att alla killar är svin.

Din kille också förmodligen.


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

alla killar är svin.

verkligen inte alla


   
SvaraCitera

kraamiszz:

verkligen inte alla

....

Lilla Lady:

alla killar är svin.


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

....

Du har inte träffat alla killar.


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

Lilla Lady: alla killar är svin.

[cool]


   
SvaraCitera

kraamiszz:

Du har inte träffat alla killar.

alla killar jag träffat är svin*

vilket betyder...

Lilla Lady:

ALLA killar är svin.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

alla killar jag träffat är svin*

Då fattar jag. Men skriv det från början då.


   
SvaraCitera

kraamiszz:

Då fattar jag. Men skriv det från början då.

Sluta sig emot mig kvinna!
jag sörjer och kan ej tänka logiskt eller riktigt [sad]

nöff nöff


   
SvaraCitera