Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


Ämnesstartare

herr_nilsson:

Taskigt mot oss oskulder...

Gör nog er snarare en tjänst, jag är inte så... pedagogisk av mig ;P


   
SvaraCitera

kn0lla


   
SvaraCitera

Idoless:

Gör nog er snarare en tjänst, jag är inte så... pedagogisk av mig ;P

Du kan väl låta oss lära oss på egen hand... [y]


   
SvaraCitera

Cobrastyle:

kn0lla

[y]


   
SvaraCitera

Killar är svin! [mad]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Han vill dö

XD


   
SvaraCitera

Killar är svin, håll dig borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Du kan väl låta oss lära oss

herr_nilsson:

på egen hand...

Är väl just det jag låter er göra? 😉

fistforfight:

Killar är svin!

OF 5:

Killar är svin, håll dig borta

Tyvärr har jag lyckats bli smittad av denna mansinfluensa. Too late alltså 🙁

Haha nämen serri, vad menar han när han säger;

"att du skriver till mig är som en komplimang 😀 "

"jag gör vad som helst för dig 🙂 "

"du är jättefin"

BAAH BAAAH BAAAH [tard]


   
SvaraCitera

Idoless:

BAAAH

ärligt talat har jag ingen aning men tror han tycker om dig.
personligen skulle jag iaf inte säga så där till en person jag inte hade känslor för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ärligt talat har jag ingen aning men tror han tycker om dig.
personligen skulle jag iaf inte säga så där till en person jag inte hade känslor för.

Okej! Genast knepigt blev det ju. Men något förslag på hur jag kan ta reda på vad han känner utan att få han att tro något eller såra honom eller paja vänskapen? Finns det något smidigt trick så att säga..


   
SvaraCitera

Idoless:

Finns det något smidigt trick så att säga..

sånt där vet jag inget om men tycker du ska fråga honom om vad han har för känslor. har ni en bra kompis relation så borde det ju inte vara någon fara. men som sagt är usel på sånt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sånt där vet jag inget om men tycker du ska fråga honom om vad han har för känslor. har ni en bra kompis relation så borde det ju inte vara någon fara. men som sagt är usel på sånt där

Okej, tack för svaret iaf! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UPDATE

Var med han i helgen. Gick lite segt i början, han var lite distanserad typ. Men sen skulle vi kolla film och så blev det lite mer fysiskt och, kort sagt, vi låg och kramades och kysstes hela natten och under dagen i princip.

Det var inga solklara tecken dock på om han gillar mig som mer än en kompis eller ej, dvs om han vill ha något seriöst.

Är det dags att fråga han, och på vilket sätt gör man det? Tänker, om det var en "engångsgrej" för han eller.. Ja.

Vad tror ni? [smile]


   
SvaraCitera

Idoless:

Finns det något smidigt trick så att säga..

Det allra smidigaste är att fråga rakt ut, men det förstår jag att det kanske inte är så lätt. Han kanske inte ens är säker själv[rolleyes] Men för Din skull hoppas jag att det bara är kompiskänslor han känner, iaf för tillfället ..Vem vet? Du kanske blir kär i honom [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Det allra smidigaste är att fråga rakt ut, men det förstår jag att det kanske inte är så lätt. Han kanske inte ens är säker själv[rolleyes] Men för Din skull hoppas jag att det bara är kompiskänslor han känner, iaf för tillfället ..Vem vet? Du kanske blir kär i honom

Nu när du säger så där, kommer jag ju på att jag glömt nämna detaljen att jag börjat känna känslor för honom! Vad är din åsikt om inlägget ovan jag skrev? 🙂

Idoless:

vi låg och kramades och kysstes hela natten och under dagen i princip.

Det var inga solklara tecken dock på om han gillar mig som mer än en kompis eller ej, dvs om han vill ha något seriöst.


   
SvaraCitera