Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han?


Ämnesstartare

Jag har kännt en kille i ungefär två månader. Han är min storebrors kompis och hänger hemma hos oss lite då och då. Vi klickade direkt och blev kompisar.
Jag visste ända från början att han hade en flickvän sedan två år tillbaka, och han brukar prata om henne lite då och då.
Jag la till han på facebook och han skriver alltid till mig i chatten när iv båda är inloggade. Vi kan hålla igång konversationer i timmar.
Han brukar smsa mig typ varje dag också, det är alltid han som börjar och jag som avslutar alla konversationer. Förutom lite då och då ibland. Han började direkt sitt första sms med att säga: hej sötnos. Han säger hela tiden massa flörtiga saker och hade inte haft en flickvän hade jag tagit det som att han stötte på mig jättemycket. Han brukar alltid säga att jag är snygg och att vilken kille som helst skulle bli glad över att vara tillsamans med mig. Jag brukar skämta bort det eftersom han har en flickvän, och är en av min storebrors bästa kompisar.
Han är liksom en big flirt eller vad man ska säga. Och jag har märkt hur han tittar på mig, på ett speciellt sätt liksom, och han skämtar alltid om hur vi ska gifta oss.
Grejen är att jag tycker bara han är en kompis, och han har ju som sagt en flickvän, vill inte komma emellan det på något sätt.

Men vad fan vill han? Han är ju inte i något direkt uppbrott med sin tjej, men ändå lägger han i högsta flörten på mig..

Kan någon ge något slags råd eller hjälpa mig förstå hur han tänker? [smile]


   
Citera

Han har varit tillsammans med sin nuvarande flickv'n i 2 [r. Han vill ha lite action p[ sidan.


   
SvaraCitera
Cocain

Fråga honom?


   
SvaraCitera

Cocain:

Fråga honom?


   
SvaraCitera

Säg till honom att du tycker det är olämpligt att han flirtar med dig som han gör när han har flickvän. Fråga honom om han tror hon skulle uppskatta det han sa, om hon visste om det.

Ger det honom inte en tankeställare lär han åtminstone sluta.


   
SvaraCitera

kaninkudde:

Kan någon ge något slags råd eller hjälpa mig förstå hur han tänker? [smile]

Han stöter väl på dig och är iom det ett as mot sin flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De bästa du kan göra är att gå på samma fest som han sen närmaste toa katchaaaa.


   
SvaraCitera

Ta ett snack med hans flickvän och berätta för henne vilken player han är.


   
SvaraCitera

Cocain:

Fråga honom?


   
SvaraCitera

han vill ha lite action på sidan, tror han saknar singel livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Ta ett snack med hans flickvän och berätta för henne vilken player han är.

Jag känner inte henne ens.. Har bara träffat henne en gång, och då höll han på att gulla med henne jättemycket...


   
SvaraCitera

han vill ha sex, tröttnat på att bara sätta på sin brud antagligen


   
SvaraCitera

kaninkudde:

Jag känner inte henne ens.. Har bara träffat henne en gång, och då höll han på att gulla med henne jättemycket...

okej.. då tycker jag att du ska fråga honom helt enkelt. Fråga varför han håller på som han gör med dig


   
SvaraCitera
aimb
 aimb

Han har säkert tröttnat på sin tjej och ja som de flesta säger här i forumet, han är nog lite av en player.


   
SvaraCitera

Jag tror att han bara söker lite spänning, men att han kommer tröttna efter ett tag. Säg ifrån om du tycker att det är drygt.


   
SvaraCitera