Aviseringar
Rensa alla

vad vill han...?


Ämnesstartare

Tessis:

frågan om jag vågar

Om du verkligen är intresserad av något mer får du nog så lov. Han verkar inte speciellt hjälpsam eller ingjuta något självförtroende i dig. Det kan ta tid att upprätta ett förhållande, om han är osäker på vad han vill behöver han kanske tid för sig själv ett tag. Låt honom höra av sig, och försök att ägna dig åt andra saker under tiden, älta inte scenarier och saker han sagt/inte sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

försök att ägna dig åt andra saker under tiden, älta inte scenarier och saker han sagt/inte sagt.

Ja okej 🙂 aa joo ska verkligen försöka att sluta tänka på små saker 🙂
och låta honom höra av sig osv 🙂


   
SvaraCitera

du får väll fråga honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

En imaginär, kanske, men det är knappt giltigt.

Yes, man kan.

Och om du gillar han prata med han, och om du anser att han är otrevlig eller otaggad fråga då om han har problem med dig eller liknande.

Så är din svåra fråga svarad som du tänkte så noga på innan du ställde den här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

benyi:

du tänkte så noga på innan du ställde den här

Jaa, men går liksom inte och bara fråga rakt ut heller, han bara pratat med han i 2 månader och träffat han 2 gånger.. så lite svårt att bara ställa frågan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

Jaa, men går liksom inte och bara fråga rakt ut heller, han bara pratat med han i 2 månader och träffat han 2 gånger.. så lite svårt att bara ställa frågan

Nej, det är en superb fråga. Som skulle även passa om du träffat han en halv gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

benyi:

passa om du träffat han en halv gång.

Jasså? jaa joo men vad ska man säga då? [smile]
vill helst vänta till han hör av sig.. om han nu gör det, vi har inte pratat så mkt på 5 dagar, typ inget alls..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

jaa joo men vad ska man säga då? [smile]

Det du undrar kära du 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

benyi:

Det du undrar kära du 🙂

Jo jag vill skriva och fråga allt, men vill helst inte ha dom dryga svaren tillbaka [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

Jo jag vill skriva och fråga allt, men vill helst inte ha dom dryga svaren tillbaka [n]

Säg det till han 🙂


   
SvaraCitera

Ha sex med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

benyi:

Säg det till han 🙂

Du får det att låta så enkelt
Skulle du ta illa upp om jag bara ställer en rak fråga sådär ?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessis:

Skulle du ta illa upp om jag bara ställer en rak fråga sådär ?[smile]

Nej, jag gillar att man är ärlig och säger vad man vill ha... då har jag lättare att bedöma personen och lättare att gå framåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

benyi:

lättare att gå framåt.

Jaa okej 🙂 aa jag skickade iallafall ett sms nu, och får väl hoppas på det bästa antar jag 🙂


   
SvaraCitera

knulla såklart!

obs ej läst tråden bara rubriken


   
SvaraCitera