Aviseringar
Rensa alla

Vad vill han egentligen?


Ämnesstartare

Nu är det som såhär att jag och en kille har hållit på lite fram och tillbaka, vi har träffats på fester och hånglat osv men inget mer egentligen. Efter två av festerna har vi sovit tillsammans, men aldrig haft sex eller något sådant. När vi väl träffas är han hur gullig som helst, håller om mig, kysser mig, säger han gillar mig och allt det "vanliga" om man säger så. Senast i lördags sov jag över hos honom och då väckte han mig genom att ligga och pussa mig i hela ansiktet och vägrade släppa taget om mig (ja, visst låter det mysigt?!) 

Men här kommer problemet; han tar aldrig upp kontakten med mig annars,  han föreslår aldrig att vi ska ses eller något. Tilläggas bör är att jag verkligen inte tror han är ute efter sex eller så, för han är själv oskuld och är ingen sådan kille annars. Hur ska jag ens tolka detta? Känns som han ger mig två olika signaler. Och känns ju inte så jätte kul att "ge upp" om han nu gillar mig, men vågar jag verkligen tro på allt det han säger?
Jag gillar verkligen denna killen, och vet sedan innan att han har problem hemma men han vill inte prata med mig om det, trots att han vet att jag genomgått exakt samma situation som honom. Hjälp, snälla..
Kan tillägga att vi båda två är 17 år, snart 18.


   
Citera

Han kanske inte vågar. Han kanske sitter r och funderar och funderar på vad han ska skriva men inget kommer han på....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Han kanske inte vågar. Han kanske sitter r och funderar och funderar på vad han ska skriva men inget kommer han på....

Det är sant.. Men det konstiga i sammanhanget är att han tidigare skrev jätteofta men inte nu. Jag blir sjukt förvirrad över att han ena sekunden verkar störtkär i mig och sedan inte alls intresserad.. 😮


   
SvaraCitera
reben

har du frågat om ni ska ses elr


   
SvaraCitera

reben:
har du frågat om ni ska ses elr

ellerhur, var inte så förbannat lat


   
SvaraCitera
Kudhos

Ta lite initiativ och låt honom komma ut ur sitt skal litegranna. Han är väl blyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
har du frågat om ni ska ses elr

Ja, det har jag gjort. Flertalet gånger. Han går i skolan 20 minuter med tåg ifrån mig men bor 2,5h bort. Dock är han nästan aldrig hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ellerhur, var inte så förbannat lat

Innan du kommenterar, vänta på svar 😉


   
SvaraCitera
reben

mallennallen:

Ja, det har jag gjort. Flertalet gånger. Han går i skolan 20 minuter med tåg ifrån mig men bor 2,5h bort. Dock är han nästan aldrig hemma.

vad svarar han dårå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Ta lite initiativ och låt honom komma ut ur sitt skal litegranna. Han är väl blyg.

Har redan tagit initiativ flertalet gånger, men han verkar inte riktigt ge mig någon ordentlig respons tillbaka. Det som gör mig lite förvirrad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

vad svarar han dårå

"Har inte tid" oftast, har erbjudit mig att besöka honom efter skolan och så. Känns rätt uttjatat att behöva vara den enda som tar kontakt och är framåtgående.


   
SvaraCitera

mallennallen:

Innan du kommenterar, vänta på svar 😉

oj förlåt Rodnar


   
SvaraCitera
reben

mallennallen:

"Har inte tid" oftast, har erbjudit mig att besöka honom efter skolan och så. Känns rätt uttjatat att behöva vara den enda som tar kontakt och är framåtgående.

aha tråkigt 🙁

ingen aning om vad han vill men ah. har ni pratat om de, typ "va ni vill med varandra" o så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

aha tråkigt 🙁

ingen aning om vad han vill men ah. har ni pratat om de, typ "va ni vill med varandra" o så?

Inte riktigt så seriöst, men alla runtomkring oss håller på och hetsar med "när ska ni bli tillsammans?" och sådant, så misstänker nästan att allt det blivit för mycket..


   
SvaraCitera
Kudhos

mallennallen:

Har redan tagit initiativ flertalet gånger, men han verkar inte riktigt ge mig någon ordentlig respons tillbaka. Det som gör mig lite förvirrad.

Om du känner att han verkar ointresserad så kan du helt enkelt säga att du känner så. Bättre att komma fram med det då än att vänta och "testa".


   
SvaraCitera