Aviseringar
Rensa alla

Vad vill hon egentligen? Signaler åt båda håll :/ HJÄLP


Ämnesstartare

Hej, följande har hänt:

Jag träffade en tjej på stan och vi började bara småprata lite smått, jag får hennes nr och någon dag senare börjar vi smsa och så. So far so good.

Sen efter en vecka så träffades vi, vi bor ganska nära så vi gick runt i området, pratade och bara tog det lugnt i c.a 2 timmar. Här verkade hon väldigt på liksom, tog mycket kroppskontakt och vi hade kul.

Nästa dag så frågade hon om om jag ville träffas igen, jag sa okej och vi drog ut igen. Denna gång så satt vi först och snackade i en park och sen gick vi hem till henne och hängde där ett tag, sedan gick vi till mig innan hon gick hem för det vart så sent. Här när hon går hem ger hon mig en lång kram och allt känns jättebra. Efter 5 min smsar hon att hon tycker det är kul att umgås med mig etc, jag svarar att jag tycker detsamma och att jag ska sova nu. Då skriver hon:

"okej :). Alltså jag vill inte att du ska hoppas på för mycket mellan oss.. men jag vet inte riktigt vad du känner? eller ja, än så länge".

Nu fattar jag ingenting, trodde att detta var en bra början liksom.

jag svarar nått som:

"Okej :o, menar du att jag inte ska hoppas alls eller bara att det är för tidigt för att tänka så?"

hon:

"först menade jag inte hoppas alls, men sen tänkte jag att vi bara träffats ett par gånger och så. Jag är feg när det gäller sånt här, men jag trivs jättebra med dig! men du är trots allt ett år yngre.

Jag: såklart man inte kan hoppas på jättemycket när man inte riktigt känner varandra, men jag kan ju inte veta hur du känner. Och jag märker ingen speciell skillnad med att du är ett år äldre, fast iochförsig är det ju jag som är den yngre så att..

hon skriver typ; jaja precis.. ska sova godnatt..

jag: godnattt...

Nästa dag så skriver jag inget på förmiddagen, vill inte verka för på, sen skriver jag runt 13 och frågar vad hon gör, hon svarar att hon precis har slutat och ska äta, hon frågar om jag vill dra på stan och käka med henne.

jag svarar att jag inte kan för jag är med ett par polare hemma och skulle inte hinna, men att vi får ta det någon annan dag.
Hon skriver "okej :)" och sen slutade vi skriva. Smsade henne på kvällen sen igen men det blev rätt så stelt :/.

Så frågan är, vad vill hon? Det verkar som hon vill vara med mig eftersom hon hela tiden tar initiativ till det men hon är osäker om hon vill starta ett förhållande? Själv vill jag bara veta om jag har en chans liksom, är helt okej med att bara ta det lugnt och se vad som händer när man lär känna varandra, men vill inte verka jobbig om hon nu försöker dissa mig och jag inte märker det..

Detta vart längre än vad jag tänkt men vill skriva av mig.

peace.


   
Citera

hon vill väl umgås med dej mer innan hon vet.


   
SvaraCitera

pollepal:

sen gick vi hem till henne och hängde där ett tag, sedan gick vi till mig

fick du sexa något då?[wink][wink]


   
SvaraCitera

ge det lite tid bara o se hur det utv. sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tackar, så jag tänkte med. Och nej jag fick inte sexa 😉


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera