Aviseringar
Rensa alla

Vad vill hon?


Ämnesstartare

mynona:

Nja, man kan både kyssa, hångla och rent av ha sex med personer man inte är intresserade av på något annat sätt än sexuellt. 

OK, men hon skrev att hon gillade mig helt oprovocerat innan det så känns ju lite underligt.
Men tack för hjälpen, fridens liljor.


   
SvaraCitera

Flickan söker väl spänning, eller jae..
Är hon omtyckt, skriver med flera grabbar samtidigt, så vill hon väl kanske inte binda sig vid en? Då får hon ju längre inte smöret (komplimanger och dylikt?) från andra grabbar, svårflörtad? Sådant slutar dock med att man blir ensam till slut,
så jag förstår inte grejen med det. Men jag vet att det händer, att flickor kan spela så..
hrrmsts.


   
SvaraCitera

Hon ångrade sig antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applepie01:
Flickan söker väl spänning, eller jae..
Är hon omtyckt, skriver med flera grabbar samtidigt, så vill hon väl kanske inte binda sig vid en? Då får hon ju längre inte smöret (komplimanger och dylikt?) från andra grabbar, svårflörtad? Sådant slutar dock med att man blir ensam till slut,
så jag förstår inte grejen med det. Men jag vet att det händer, att flickor kan spela så..
hrrmsts.

Jo, tror nog du har rätt där! Hon är rätt "poppis" bland de flesta och det är många killar som flörtar med henne på Facebook m.m... Hon leker m.a.o. bara med andras känslor så jag tänker bara ge upp henne och gå vidare.
Tack.


   
SvaraCitera

ljungerns lag 


   
SvaraCitera
Yaren

Hon kanske ville hångla bara. Hade tänkt att göra det med en kille jag egentligen inte intresserad av på vår "dejt". Men ville inte att han skulle få för sig sånt, så det var bra att jag inte gjorde det :S (han kysste inte mig heller).


   
SvaraCitera