Aviseringar
Rensa alla

vad vill killar ha?


Ämnesstartare

vad vill killar ha för tjejer? nu tänker jag på personligheten, hur tjejen ska vara.


   
Citera

olika dummis 


   
SvaraCitera

Alla har sina "krav".


   
SvaraCitera
reben

man ska va snäll


   
SvaraCitera

kärlek o respekt nån som vet hur man gör när ljuset är släkt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
olika dummis 

ge förslag då


   
SvaraCitera
Kudhos

Alla killar är unika och har olika "krav" på sina partners. Men det finns ju väldigt... Grundläggande krav. Som alla mer eller mindre alla borde uppfylla. Sen unika krav som varierar per person. 


   
SvaraCitera

ungdom: ge förslag då

nä, du ska inte anpassa dig efter vad folk vill ha, det handlar inte om att sälja sig här! Icke!    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

nä, du ska inte anpassa dig efter vad folk vill ha, det handlar inte om att sälja sig här! Icke!    

är bara nyfiken


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

alla har sina kravlistor.


   
SvaraCitera

ungdom:

är bara nyfiken

nej det är du inte.


   
SvaraCitera

Trevlig, snäll, sig själv, omtänksam osv.


   
SvaraCitera

ungdom:
vad vill killar ha för tjejer? nu tänker jag på personligheten, hur tjejen ska vara.

Ja gärna att man har rätt lika intressen. Åtminstone att hon är villig att vilja lyssna som man själv gör och att man har resperkt för varandra. Sen med personligheten vet jag inte (har dåligt koll på vad det är riktigt) det kan ju förklaras med att jag har Aspergers syndrom och/kanske någon presonlighets störning (eller är det bara jag som får för mig som vanligt) 😛


   
SvaraCitera

deepthroatare

 


   
SvaraCitera

Kåt liten brud som gör som hon blir åtsagd tillfredställer de flesta män.

K

Nä men ärligt talat så vill jag iaf att tjejer ska vara snälla, se bra ut, inte vara för lätta, ha något innanför pannbenet, helst inte dricka, inte så mycket iaf. Viktigt är också att de är RÖKFRIA!


   
SvaraCitera