Aviseringar
Rensa alla

Vad vill ni ha av mig 😛


Ämnesstartare

Jag har tänkt blivit aktiv UM medlem nu (På tiden kanske).
Så jag tänkte skriva lite på min presentation, blev inte så mycket. Så jag undrar helt spontant, vad vill ni veta om mig? 😛

Jag har aldrig bloggat, så varför inte? Är bloggar intressanta? Ska jag börja blogga?

Smått och gott sådär, säg vad ni vill att jag ska lägga upp, är inte så personlighets skygg 😛


   
Citera

Vi vill ha en CV.


   
SvaraCitera

Kukstorlek


   
SvaraCitera

Greencollar:

vill ha en CV.

Av hans nuvarande press att döma har han inte gått ut högstadiet så det är ingen idé.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

en miljon kronor i ovikta hundralappar,en importerad asiatisk pojk,en hund,en lägenhet och droger


   
SvaraCitera

SUKOF:

lol

muntra upp mig,jag kommer ta livet av en vinranka annars


   
SvaraCitera

Tözen:

muntra upp mig,jag kommer ta livet av en vinranka annars

Åh. haha. Jag är på emohumör för tillfället. Muntra upp mey. [sad]


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera

SUKOF:

Åh. haha. Jag är på emohumör för tillfället. Muntra upp mey.

kollektivt självmord står på min lista efter tre dagar av konstant gråtande i princip och dödsångest,är du på?jag kommer vara utbränd och ha gått in i väggen och börja skära mig innan julen,kommer säkert hunnit bli äs.barn innan oxå.


   
SvaraCitera

Tözen:

kollektivt självmord står på min lista efter tre dagar av konstant gråtande i princip och dödsångest,är du på?

Lätt på. Varför så nere?


   
SvaraCitera

SUKOF:

Lätt på. Varför så nere?

bodde du runt sthlm eller?d sista som gav mig nåt hopp och lust att leva går sönder,jag är sönder


   
SvaraCitera

Tözen:

bodde du runt sthlm eller?

Tyvärr inte. Värmland. [tired]

Tözen:

d sista som gav mig nåt hopp och lust att leva går sönder,jag är sönder

har ej något att leva för heller.


   
SvaraCitera

SUKOF:

har ej något att leva för heller.

jag har coola tabletter som kan göra att allt blod i kroppen levrar sig helt om man tar för många,är du på?

SUKOF:

Tyvärr inte. Värmland.

för din skule och för att få sällskap kan jag slösa pengar på en sån resa,d gör man ju bara en gång


   
SvaraCitera

Tözen:

jag har coola tabletter som kan göra att allt blod i kroppen levrar sig helt om man tar för många,är du på?

Låter som ett riktigt obehagligt sätt att dö på. [confused]

Tözen:

för din skule och för att få sällskap kan jag slösa pengar på en sån resa,d gör man ju bara en gång

Sant iofs.


   
SvaraCitera