Aviseringar
Rensa alla

Vad vill ni ha för sex att läsa om?


Ämnesstartare

Har enbart bara läst sexnoveller i komikens syfte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkar iaf luta åt stryptag, dra i håret etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Sådär soft, mjukt, försiktigt sex (Du röstade på detta alternativ)

Inget av det, men närmare det här. Typ häftig, ickedominant förförelse. Kan ta en kvinna som förför en man på det viset, för omväxlings skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inget av det, men närmare det här. Typ häftig, ickedominant förförelse. Kan ta en kvinna som förför en man på det viset, för omväxlings skull.

Fast jag tycker alltid att det är kvinnan som förför. De flesta noveller jag har råkat ut för så har det alltid varit tjejen som är stygg och som vill allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fast jag tycker alltid att det är kvinnan som förför. De flesta noveller jag har råkat ut för så har det alltid varit tjejen som är stygg och som vill allt.

Jo, i och för sig, men då brukar det vara så undergivet. Ungefär "gör vad du vill med mig", medan en man kör mer "du är kåt va, jag ska allt visa dig att du är kåt, spelar ingen roll vad du säger, din kropp förråder dig." Anledningen till att jag skrev ickedominant är att jag inte är intresserad av något som ens liknar bdsm. Tänkte mer att en kvinna kunde ge sig på något liknande den mer manliga typen av förförelse jag beskrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Anledningen till att jag skrev ickedominant är att jag inte är intresserad av något som ens liknar bdsm. Tänkte mer att en kvinna kunde ge sig på något liknande den mer manliga typen av förförelse jag beskrev.

Då kan jag nästan ta ur ett eget minne och finslipa det lite. Fast då blir det kanske oskuld, icke oskuld- varianten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Då kan jag nästan ta ur ett eget minne och finslipa det lite. Fast då blir det kanske oskuld, icke oskuld- varianten.

Låter bra.


   
SvaraCitera

Plast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv slyna, skriv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Skriv slyna, skriv

Vilket av dem.[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vilket av dem.

Harpyja:

Hårt, typ bdsm utan piskor och slag (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej då ska jag försöka börja nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv om en ung flicka (sisådär 15 år) som är oskuld och om en äldre, erfaren man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Skriv om en ung flicka (sisådär 15 år) som är oskuld och om en äldre, erfaren man.

Like you and your father, huh?


   
SvaraCitera

Snälla jag ber dig, skriv om dig själv och sheriffen plz plz plz.


   
SvaraCitera