Aviseringar
Rensa alla

Vad vill ni namnge era barn?


Lucifer, Renée, Demitri eller Emmet.
Emmet står först på listan egentligen och blir det en tjej så får hon heta Renée. Jag får inte döpa mitt barn för Lucifer men det är ett coolt namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag får inte döpa mitt barn för Lucifer men det är ett coolt namn.

Varför fan skulle du inte få det? religiösa som tycker att de har rätt att välja vilket namn du väljer samtidigt som deras sketna kyrkor/moskeer/synagogor redan tar upp värdefull plats? Alltså, okej om man vill döpa sitt barn till Google, det är väl lite för ripoff... men Lucifer, vad är problemet nu da? [rolleyes]


   
SvaraCitera

salem1:

Varför fan skulle du inte få det? religiösa som tycker att de har rätt att välja vilket namn du väljer samtidigt som deras sketna kyrkor/moskeer/synagogor redan tar upp värdefull plats?

Nej namnet blev bannlyst av mina släktingar.


   
SvaraCitera

valerie morgan tova drott bobby brynja och conny connie klemens rakel


   
SvaraCitera

salem1:

Visst dom är udda (big deal) men fyfan vad dom låter härliga!

Stackars barn.. Kommer säkert bli mobbade i skolan (kanske inte grekiska skolor då, haha men men..)


   
SvaraCitera

salem1:

Egentligen är det Philotas, men jag tycker Filotas ser bättre ut. Det betyder ungefär vänskap. Eumenes vet jag inte vad det betyder än.

Ah.

salem1:

Ja, men namnet betyder ungefär ''varje gåva'' [wink]

"Den allbegåvade". För att hon fick olika förmågor av gudarna.


   
SvaraCitera

Tjej: Mirana.
Kille: Doom Bringer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nej namnet blev bannlyst av mina släktingar.

[tard] Vad är det för slags släktingar som anser sig kunna förbjuda vilket namn du väljer?

Irresiistible:

Stackars barn.. Kommer säkert bli mobbade i skolan (kanske inte grekiska skolor då, haha men men..)

Kanske, kommer nog inte bli Eumenes men Filotas är för bra. Dessutom, vad är det för slags skit som mobbar en annan för dens namn? eller snackar du om femman o neråt? Dessutom kan du räkna med att jag inte bara kommer sitta o se på, om det skulle hända. [no-no]


   
SvaraCitera

salem1:

Dessutom, vad är det för slags skit som mobbar en annan för dens namn? eller snackar du om femman o neråt?

Japp, jag menar i typ lågstadiet/dagis o sånt. [smile]

salem1:

Dessutom kan du räkna med att jag inte bara kommer sitta o se på, om det skulle hända. [no-no]

Det är bra det! [y]


   
SvaraCitera

Pojke; Link, Kubilaj-Lars och Folke.
Flicka; Fuck girls.


   
SvaraCitera

salem1:

Vad är det för slags släktingar som anser sig kunna förbjuda vilket namn du väljer

"Barnet kommer bli mobbat"

Dumma släktingar som också har skrattat åt namnet Emmet. Det namnet är ju i alla fall helt fullt normalt :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

"Barnet kommer bli mobbat"

Dumma släktingar som också har skrattat åt namnet Emmet. Det namnet är ju i alla fall helt fullt normalt :S

[tard]... Men, vad ska dom göra åt saken?


   
SvaraCitera

Kille: Erik
Tjej: Elin


   
SvaraCitera

salem1:

... Men, vad ska dom göra åt saken?

Håna mitt barn.


   
SvaraCitera

BlackAndWhite:

alla som vill kalla honom calle !

Cladde..........

Min son ska heta Psilander.


   
SvaraCitera