Aviseringar
Rensa alla

vadc ska vi göra?


Sätt er på ett fik och fika.


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

vad är ett roligt motiv då?

Jag tycker att det är tråkigt med en massa himmel eller skog tex, men människor, byggnader och djur är kul.
Har ett favoritpussel på 1000 bitar. Det är en målning (av någon 1400-talskonstnär) som föreställer Maria bebådelse. Den är fin och rolig att lägga. Rejält perspektiv, fina färger och detaljer utan att bli plottrigt.

Paranormal_Cannabis:

ska vara ett jävla bra ett för o göra mig motiverad[crazy]

Så kan det vara. Pussel är nog inte för dig då. [party]


   
SvaraCitera

antrax:

Det är en målning (av någon 1400-talskonstnär) som föreställer Maria bebådelse. Den är fin och rolig att lägga. Rejält perspektiv, fina färger och detaljer utan att bli plottrigt.

jo men det låter ju som ett vackert och välgjort motiv i varje fall,måste kännas riktigt gött o trycka dit den allra sista pusselbiten va? [smile]

antrax:

Så kan det vara. Pussel är nog inte för dig då

kanske inte, har inte lagt pussel sen jag var liten så egentligen kan jag väll inte säga varken ja eller nej, kan tänka mig att det krävs en del tålamod att få ihop det, tålamod har jag ju iofs när jag tecknar, men pussel vettefan,då är det mer tänka än skapa känns det som[rolleyes]


   
SvaraCitera

Is_1:

vad ska vi göra?

Kakaoxo:

knulla


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

måste kännas riktigt gött o trycka dit den allra sista pusselbiten va? [smile]

Yes [cool]

Paranormal_Cannabis:

har inte lagt pussel sen jag var liten så egentligen kan jag väll inte säga varken ja eller nej, kan tänka mig att det krävs en del tålamod att få ihop det,

Jag har typ 0 tålamod när det gäller en massa också.
Grejen är att hitta ett pussel som känns lagom stort och med roligt motiv och sedan ha det uthällt över ett bra bord.
Sedan kan man gå och pussla lite när som.
Att sitta i flera timmar skulle jag aldrig klara av.

Paranormal_Cannabis:

tålamod har jag ju iofs när jag tecknar

Vad brukar du teckna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasertag, gokart eller skansen?


   
SvaraCitera

antrax:

Att sitta i flera timmar skulle jag aldrig klara av.

hehe ne fan är nog bara pensionärer som har tålamod till sånt[crazy]

antrax:

Vad brukar du teckna?

väldigt olika från gång till gång, men jag gillar att ha ett surrealistiskt tema för det mesta,bara låta fantasin flöda och teckna det som dyker upp i min twistade skalle[wink] här är ett exempel:

kompri.jpg


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

väldigt olika från gång till gång, men jag gillar att ha ett surrealistiskt tema för det mesta,bara låta fantasin flöda och teckna det som dyker upp i min twistade skalle[wink] här är ett exempel:

Ser inget exempel. [sad]


   
SvaraCitera

antrax:

Ser inget exempel. [sad]

nä kom på att jag var tvungen att komprimera först[crazy]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

nä kom på att jag var tvungen att komprimera först[crazy]

Göre göre göre!


   
SvaraCitera

antrax:

Göre göre göre!

la in de e i inlägget över, dock blev kvalitén kass,men man ser ju vad det är[cool]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

la in de e i inlägget över, dock blev kvalitén kass,men man ser ju vad det är[cool]

Jag gillar det! Roliga gubbar! :DDDD Du är duktig.
Oooo vi borde ha ritar-um-träff!!
Älskar att ha ett stort vitt ark framför mig och sedan få fylla det med massa konstiga figurer.


   
SvaraCitera

antrax:

Oooo vi borde ha ritar-um-träff!!
Älskar att ha ett stort vitt ark framför mig och sedan få fylla det med massa konstiga figurer.

fan va mäktigt de skulle va![cool] har hundratals såna där teckningar här ock var, älskar också att börja med ett blankt papper och sen bara fylla ut det med den ena figuren skevare än den andra i ett drömlandskap hämtat direkt från fantasins värld[cute] jag tror jag ska scanna in lite bilder så man får lite bättre kvalite[smile]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

fan va mäktigt de skulle va![cool] har hundratals såna där teckningar här ock var

:DDDD
Det kanske är världens bästa sak att göra någonsin![love]

Paranormal_Cannabis:

älskar också att börja med ett blankt papper och sen bara fylla ut det med den ena figuren skevare än den andra i ett drömlandskap hämtat direkt från fantasins värld

Ja, det är asaroligt!
Gillar att ha knäppa teman på olika ark också.
Typ "Tema: Nakna pokemons", "Tema: Häst och frukt" osv. Sedan får man spinna vidare på det hur som helst. [love]

Paranormal_Cannabis:

jag tror jag ska scanna in lite bilder så man får lite bättre kvalite[smile]

Ja, jag vill se mer!


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

kvalit

p.s. Vi är fett offtopic just nu.
Hoppa in i konst och grafik-forumet och "dina projekt just nu" eller vad den heter. d.s.


   
SvaraCitera