Aviseringar
Rensa alla

Väck inte den björn som sover...


Ämnesstartare

Väck inte den björn som sover - söv istället dom björnar som är vakna tycker jag[bigsmile]

Vad tycker du?


   
Citera
Ämnesstartare

Storchen84:

Väcker hellre dom björnar som sover (Du röstade på detta alternativ)

[badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Väcker hellre dom björnar som sover (Du röstade på detta alternativ)

Vill gosa med en björn.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omfg stereo total så sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööötttttttttttt[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

jaaag veeeeeetttt, dööööööööör liiiiiiiiteeeee [love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Mera björnar åt folket![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Mera björnar åt folket![love]

[love]Men! Tänk om björnarna vill sova så blir dom jättearga för att man väcker dom o köttar sönder en[sad]

Fö. så vill jag kunna gå i ide och bara sova bort några månader som vilket djur som helst som brukar gå i ide[love] Hade varit najs att sova bort 3-6 månader av ett år[smile]


   
SvaraCitera

Storchen84:

[love]Men! Tänk om björnarna vill sova så blir dom jättearga för att man väcker dom o köttar sönder en[sad]

Man behöver ju inte väcka björnen när den precis har somnat, man kan ju använda den som kudde också. [love] Och sedan när den vaknar så äter man frukost bestående av honung och blåbär och sedan går man ut i skogen hand i hand och skrämmer svampplockare. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

och sedan går man ut i skogen hand i hand och skrämmer svampplockare. [bigsmile]

[love][y]

Webbitch:

man kan ju använda den som kudde

Det påminner om mig själv, med tanke på mängden tid jag lägger på att sova när jag är ledig, trots att jag inte går i ide ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Väcker hellre dom björnar som sover (Du röstade på detta alternativ)

bamsedoser uppåttjack precis innan de ska gå i ide.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

bamsedoser uppåttjack precis innan de ska gå i ide.

Hahahah[bigsmile]


   
SvaraCitera